khvm Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Da gjør jeg det! Takk for all hjelp, Joachim! Er det forresten noen kortselskaper jeg burde signe meg opp med før avreisen? Regner nok med at det blir en god del reiser til i år og fremover i tid. Bør jeg f.eks signe opp med Diners Club eller Eurocard? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Da ville jeg anbefale deg en tur over til økonomidelen av forumet, hvor det er en tråd som heter "den store kredittkorttråden" eller noe i den sjangeren. Spørsmålet er jo også eventuelt hvilke kredittkort du har per i dag. EDIT: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=669565&hl= - der har du kredittkorttråden jeg snakket om. Endret 25. januar 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 BA reklamerer med JFK til 4200 nå, så jeg tror nok 3300 er en meget god pris. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 ja, BA er nok ikke en aktuell kandidat for denne reisen. Fått reist noe selv i det siste? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Paris til uken (med SAS). :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå