espenae Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 hei, lastet netopp ned den nyeste msn fra ww.msn.com. men når eg skal logge inn kommer det feil melding: ka må eg gjøre? har avinstalert og instalert igjen 2 ganger:S trenger hjelp fort takk:) Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nyeste Msn er i beta versjon og derfor sliter den med vista brukere. Last ned msn 8.5 heller. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Nyeste Msn er i beta versjon og derfor sliter den med vista brukere. Last ned msn 8.5 heller. oki:) Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har prøvd det samme som ovennevnte, men da før jeg følgende beskjed; "Your computer has a newer version of the Windows Live product(s) than the one you are trying to install. To install an older version, first remover the current version." Tips? Må jeg virkelig fjerne den for å få en ny, eventuelt hvordan gjør jeg det? Jeg synes det virker som at den er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå