khvm Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Hei! Da skal jeg endelig gå til innkjøp av ny bag, som kan bære alle bøkene mine. Er litt lei av den tradisjonelle ryggsekken jeg har brukt i alle år, og har vel for så vidt aldri helt hatt sansen for veskene til herrer heller, da det som oftest har en tendens til å slite skulderen ut litt over tid. Jeg har sett at det nå har blitt in med en annen form for bagger til herrer. Man kan vel nesten si at det heller litt over til det feminine på mange måter, da de bærer preg av slik kvinnevesker ser ut. Det ser alikevel veldig trendy og kult ut, og kunne derfor tenke meg å gå for en slik en. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal lete? Noen tips? Takk! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Spørs helt ann på prisklassen du er ute etter da, men Tiger har mange pene messengerbagget og større weekendbagger til en grei pris. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Lacoste. Ikke de som har masse logoflash på seg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Homme, hva ligger prisen på de baggen på ca? Er selv ute etter en ny bag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) snaffle, Jeg har en messenger fra ToS. Jeg betalte 2200,- for den. Man ser litt av den i bildetråden. jeg så forsåvidt en veldig pen weekendbag fra ToS for 4000,- her om dagen på Companys. Kvaliteten er det ikke noe å si på, ihvertfall Edit: Du burde gå for noe i skinn eller canvas siden bøker o.l krever noe slitesterkt. Endret 20. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Brun quicksilver fra g-sport Sykt stilig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå