Gå til innhold

Dobbel lønn i desember?

EsAa

Anbefalte innlegg

Hei!

Har seg slik at jeg har fått to lønninger denne måneden. Fikk en vanlig som jeg skulle med halv skatt, og alt stemte. Så merka jeg i dag at jeg hadde fått enda en lønn den 18. (har lønn vanligvis den 1). Så jeg lurer på noen av dere har opplevd det samme? Er det sånn for enkelte som har lønn tidlig i en måned, også får januar lønna i midten av desember?

Takker for svar!

EzAa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har seg slik at jeg har fått to lønninger denne måneden. Fikk en vanlig som jeg skulle med halv skatt, og alt stemte. Så merka jeg i dag at jeg hadde fått enda en lønn den 18. (har lønn vanligvis den 1). Så jeg lurer på noen av dere har opplevd det samme? Er det sånn for enkelte som har lønn tidlig i en måned, også får januar lønna i midten av desember?

Takker for svar!

EzAa

Hvorfor ikke ta en telefon til den som styrer med lønnsutbetalinger i bedriften? Kjenner til et ekstremt tilfeller der en kollega feilaktig fikk utbetalt "dobbel lønn", noe som skapte et helvete for henne i etterkant. Hun måtte avbryte en helgetur fordi sjefen truet henne til å overføre pengene tilbake til firmaet med en gang. Hun hadde ikke kodene til nettbanken med seg, og måtte dra hjem. Jobber heldigvis ikke der lenger...

Werner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...