rrmagne Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei, Noen som kan anbefale en grei webhotell leverandør. Stabil rask og med mange muligheter men fårhåpentligvis ikke for dyr. Alle svar mottas med takk Roy Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 one.com subsys.no --<Anbefales godaddy.com Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har selv brukt domeneshop.no i 2 år. Er meget fornøyd med dem. De koster riktignok bittelitt mer enn de billigste, men til gjengjeld får du en SUPER service. De er veldig kjappe med å svare på mail og de strekker seg langt for at kunder skal få alt tilrettelagt. Lenke til kommentar
Per Kristian Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har brukt one.com sybsys.no domeneshop.no Er igrunn fornøyd med alle sammen. Uansett hvilken du velger av disse får du en bra leverandør etter min erfaring. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 One.com har noen restriksjoner, som at du kan ikke streame video fra demmes server, du kan heller ikke laste ned via http (altså filer som er større enn 3 - 400MB). Ville absolutt gått for subsys.no - da dem er best på pris, kundeservice og vilkårmessig Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg anbefaler Noyos.no på det sterkeste! :-) Endret 23. desember 2008 av KVTL Fjernet refferral lenke Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei, Noen som kan anbefale en grei webhotell leverandør. Stabil rask og med mange muligheter men fårhåpentligvis ikke for dyr. Alle svar mottas med takk Roy Kan anbefale web10 Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 På hvilket grunnlag anbefaler dere de forskjellige hostene? Selv anbefaler jeg subsys.no. Har vært i kontakt med de et par ganger, og de har svart raskt, og serviceinnstillingen er absolutt på plass. Serverne er raske og oppdaterte, og nedetiden er minimal. Har også erfaring med domeneshop.no, web10.nu, one.com og dreamhost.com, der web10.nu (elendig service, og varierende hastighet på serverene) og one.com (samme grunnlag som web10.nu) kommer sist. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) På hvilket grunnlag anbefaler dere de forskjellige hostene? Selv anbefaler jeg subsys.no. Har vært i kontakt med de et par ganger, og de har svart raskt, og serviceinnstillingen er absolutt på plass. Serverne er raske og oppdaterte, og nedetiden er minimal. Har også erfaring med domeneshop.no, web10.nu, one.com og dreamhost.com, der web10.nu (elendig service, og varierende hastighet på serverene) og one.com (samme grunnlag som web10.nu) kommer sist. Litt greit om du fortalte hva du legger i dårlig service. Jeg har aldri hatt problemer hverken med hastighet eller service. Ikke dermed sagt at de ikke kan gi dårlig service, men hadde jo vært greit med et eksempel. Grunnen til at jeg liker dem er kombinasjonen pris, veldig enkel å konfigurere og god service. Har hatt en del spørsmål til ulike tjenester og fått svar på dagen. Åpning av støttefunksjoner er gjort på kort varsel og ikke noe mikkmakk. Jeg kan ikke sammenligne med så veldig mange da web10 er mitt første web-hotell. Før det benyttet jeg en tjener som ikke var offentlig tilgjengelig (EUnet server). Men da jeg skulle bytte var det flere som anbefalte web10 for meg. Og jeg har ikke hatt grunn til å tro at de rådene var feil. Ikke hittil ihvertfall. Det er jo også viktig å bemerke at subsys har trafikkbegrensning per måned. Men de har hele 1 GB i mailkontostørrelse uavhengig av kontotype. Det er bra. Men sånn er det med de forskjellige tilbyderne. De har sine styrker og svakheter. Endret 21. desember 2008 av kjartana Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg anbefaler Noyos.no på det sterkeste! :-)Super kundeservice, alle tiders kontrollpanel. Det største minuset (som egentlig ikke er et viktig minus for meg), er en noe treg hastighet om en laster ned store filer (får bare ~600kb/s). Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har web10 selv og har aldri hatt problemer med verken service el.l Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har hatt webhotel hos Domeneshop i litt over ett år nå,og er fornøyd med både service og oppetid på servere.Og hastigheten er upåklagelig.Har Subsys noen fordeler som Domeneshop ikke har,bortsett fra pris og ubegrenset med MySQL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå