Markelure Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 legger merke til at når jeg kjører og det er andre som kjører rundt online så lagger noen av bilene veldig. er det på grunn av de har treg linje eller har jeg for treg linje eller noe? jeg lurer også på vilken bil dette er skal prøve å forklare: de jeg har sett av dem er røde med en gul stripe over hele taket og den ser ut som en ganske vanlig personbil. den går og gaske fort når jeg har kjørt kappløp med den. sikkert litt dårlig forklart, men er det noen som vet hvilken bil dette er? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det bare noen som lagger? I så fall er det antagelig dem, men hvis de fleste lagger er det kanskje deg. Bilen du nevner er slik alle biler du ikke har lastet ned ser ut. Altså hvis noen har lastet ned og kjører en eller annen Porsche, og du ikke har lastet ned den, så ser du bare den oransje og gule bilen istedet. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 ok takk for svar. det er ikke alle som lagger nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå