Gå til innhold

Noen som har peiling på bluetooth tilkobling på 3650?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk min 3650 idag og er storfornøyd, så jeg gikk rett ned på nærmeste data butikk å kjøpte USB bluetooth greie. Men så har jeg installert software på dataen og mobilen finner dataen og motsatt men det funker IKKE å sende fra mobile, (det kommer sånn: mislykket eller no) og når jeg prøver å "logge" meg på fra PC`en til mobilen kommer det opp sånn at jeg må skrive inn et passord på mobilen! (det er IKKE låsekode 12345) er det et passord som jeg har på PC`en (men ingen har jo tall passord på PC`en) jaja.. takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken bluetooth kjøpte du?

Jeg har MSI, og der må jeg sette opp en Serial port connection med mobilen. Første gang du kobler opp dingser med bluetooth, må du lage en pin kode på begge enhetene (du bør...).

Altså, den pin koden må du bare lage selv, og taste den inn på både PC-en og mobilen.

Når du ha fått koblet opp mobilen og PC-en, gå inn på instillinger på PC-en og mobilen, og la dem være "autorisert" slik at du slipper å stresse hver gang du skal koble opp.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en slik:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&GrpID=19&s=pl

Det er ikke bluetooth, men en mmc kortleser.

For dere som ikke får det til å funke, så er nok ikke dette en så dum ide.

Trenger ingen drivere for å bruke den, bare å plugge rett inn i usb porten. :D

Det står på komplett at man får med sd kort (noe som ikke 3650 støtter) men både på hjemmesiden til twinmos og i testene står det at det følger med MMC kort.

Dessuten er det mmc kort på bildet.

:roll:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...