pzyco86 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! Jeg fikk min 3650 idag og er storfornøyd, så jeg gikk rett ned på nærmeste data butikk å kjøpte USB bluetooth greie. Men så har jeg installert software på dataen og mobilen finner dataen og motsatt men det funker IKKE å sende fra mobile, (det kommer sånn: mislykket eller no) og når jeg prøver å "logge" meg på fra PC`en til mobilen kommer det opp sånn at jeg må skrive inn et passord på mobilen! (det er IKKE låsekode 12345) er det et passord som jeg har på PC`en (men ingen har jo tall passord på PC`en) jaja.. takk for alle svar! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvilken bluetooth kjøpte du? Jeg har MSI, og der må jeg sette opp en Serial port connection med mobilen. Første gang du kobler opp dingser med bluetooth, må du lage en pin kode på begge enhetene (du bør...). Altså, den pin koden må du bare lage selv, og taste den inn på både PC-en og mobilen. Når du ha fått koblet opp mobilen og PC-en, gå inn på instillinger på PC-en og mobilen, og la dem være "autorisert" slik at du slipper å stresse hver gang du skal koble opp. Lenke til kommentar
soft Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 kjøpte en Trust BT dongle, det virker på et vis, men jeg forstår ikke forskjellen mellom en serieport og å bruke 3650 som et nettverk accsess punkt ? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Slet litt med det der selv, men hvis du legger til mobilen din som paired device på pc'n og omvendt med samme passord (som du velger selv) så skal det med litt knoting funke. (jeg har t68 da, men teknologien er vel den samme) Lenke til kommentar
soft Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ja å få kontakt med mobben er enkelt men,, Jeg får ikke mobilen til å virke som modem via BT ?? Noen som kan noe om dette ?? Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei. Jeg har samme problem. Har installert et eMagic USB Bluetooth adapter med software. Problemet oppstår når jeg skal koble meg opp mellom PC og Nokia 3650. Får beskjed om at det er noe galt med Comport-settingen?! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg bestilte en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&GrpID=19&s=pl Det er ikke bluetooth, men en mmc kortleser. For dere som ikke får det til å funke, så er nok ikke dette en så dum ide. Trenger ingen drivere for å bruke den, bare å plugge rett inn i usb porten. Det står på komplett at man får med sd kort (noe som ikke 3650 støtter) men både på hjemmesiden til twinmos og i testene står det at det følger med MMC kort. Dessuten er det mmc kort på bildet. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har det samme problemet med min eMagic Bluetooth Dongle. Ved forsøk på å sende fra mobil til PC, får jeg meldingen "Sending mislyktes" Har noen denne Bluetooth adapteren og har fått den til å funke i WinXP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå