Gå til innhold

Company of Heroes connection problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillet gennerelt har ett veldig dårlig multiplayer system, som gjør det vanskelig selv om du har alt åpnet. jeg og kompisen min har aldri fått til å spille sammen, og vi har prøvd i fler år. det eneste du kan gjøre er å prøve masse forskjellige servere helt til du finner tilfeldige personer du kan joine, jeg gjorde dette fant ett par, la de til i venne lista slik at jeg alltid kan spille med noen hvis de er logget på. Dawn of war har også samme veldig dårlige systemet

Lenke til kommentar

Jeg har spillt coh i ca 6 måneder hvor jeg bare fikk connecta med rundt 60%(fant bare på det tallet), så det tar 5-10 min på automatch før jeg får game. Men jeg bruker proxy server og det gir selvfølgelig mer latency. Jeg tror at latency er den største faktoren når det kommer til hvem du kan connecte til. Du har sikkert åpnet alle portene(mener å huske 6112 og 30260, men ett google resultat sa 6112 og 30275 og ett annet sa 6112 + 9100 p 30275 og ett siste sa det jeg mente å huske) riktig. Nettverkskoden i CoH er litt dårlig og skal oppdateres snart, det er mulig at det hjelper.

Jeg har ikke funnet noe som hjelper for dette problemet. Mulig du må bare leve med det. Hvor ilde er det? Er det slik at du ikke kommer inn på noen games eller automatch?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...