Gå til innhold

New & unlocked RIM Blackberry Bold 9000


peder---

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har kjøpt en ny BlackBerry Bold 9000 fra en i England. Det eneste jeg vet om den er at den SKAL VÆRE ulåst, men når jeg setter i SIM-kortet så virker det som at den ikke registrerer at det er blitt satt i (det står SOS i det øverste høyre hjørnet, som at det er det eneste jeg kan ringe). Hva har skjedd her? Det er en ulåst Vodafone-mobil.

 

Mobilen oppfører seg akkurat som at det ikke skulle vært noe SIM-kort i (jeg har prøvd uten, det var det samme da). Når den starter viser den Vodafone som inngangseffekt, det virker nesten som at mobilen er låst?

Endret av peder---
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har kjøpt en ny BlackBerry Bold 9000 fra en i England. Det eneste jeg vet om den er at den SKAL VÆRE ulåst, men når jeg setter i SIM-kortet så virker det som at den ikke registrerer at det er blitt satt i (det står SOS i det øverste høyre hjørnet, som at det er det eneste jeg kan ringe). Hva har skjedd her? Det er en ulåst Vodafone-mobil.

 

Mobilen oppfører seg akkurat som at det ikke skulle vært noe SIM-kort i (jeg har prøvd uten, det var det samme da). Når den starter viser den Vodafone som inngangseffekt, det virker nesten som at mobilen er låst?

du finner fort ut om den er oppratør låst eller ikke.

gå til options > simcard > skriv dette(du kommer ikke til å kunne se hva du sklriver) M E P D.

står alt som deactivated er den ikke lengere opratørlåst. er noe overhode activated er den låst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...