sharpiefly Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 haha, fant denne lenken på youtube xD Artig! Ser ut som en parodi på CSI ellerno?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ordentlig parodi på CSI : http://www.weebls-stuff.com/wab/CSI/ Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Morsomt? Eh, naaaat.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Får følelsen av at dette er selvpromotering.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Forferdelig lite morsomt. edit: Nå sikta jeg selvfølgelig til førstepost. Weebl and Bob er funneh. Endret 20. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Andrehz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hmm, ville ikke kalt det morsomt. Fin avslutning. Ellers grei. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kult å se at folk prøver å lage nye ting. Jeg synes ikke den var noe morsom eller bra. Men det var et godt forsøk. Lenke til kommentar
Inge-N-Ting Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det virket som om de som lagde den er relativt nye i "gemet". Videoen var faktisk litt underholdene å se på, men den var ikke direkte morsom (virket ikke som om det var målet med videoen heller). Jeg kan dessverre ikke si at den var veldig bra lagd, men godt forsøk. Litt simple vinkler, mye kan bli bedre av å filme fra noe annet enn en "standardvinkel". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Skrudde av når musikken startet, er så fette lei den melodien. Endret 21. desember 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå