scorpionen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei! Jeg har kjøpt en HTC Touch HD B-vare fra Elprice og startet denne idag. Den funka kjempebra helt til jeg lasta ned skype's cab fil via Opera, og begynte å installere. Da hang den seg totalt opp, og jeg prøvde å skru av. Dette funket ikke, og alt endte med at jeg måtte resete telefonen (etter 5 mins bruk). Da jeg nå skulle taste inn passordet reagerte ikke skjermen. Uansett hvor jeg trykket, tolket telefonen det som om jeg trykkeg på START knappen oppe til venstre. Jeg resetta telefonen tre ganger uten noen forandring. Da ringte jeg elprice og klagde og sa at jeg ikke kunne betale 5000 kroner for en telefon som ikke virket. (selv om noen hadde returnert den som b-vare har de garantert at den er i samme stand som en ny, bekreftet at deltaservice) Uansett, jeg satt inn et simkort uten pinkode, og fikk etter mye mas kommet meg inn på innstillinger og sletta skype. (Start menyen hoppa fram og lukka seg hele tiden, til og med før jeg i det hele tatt hadde tatt i telefonen). Etter at jeg sletta skype funka alt greit, og jeg har ikke sett spor av noen problemer i det hele tatt i hele ettermiddag og kveld. Jeg tok en hard reset og sletta alt, og ingen problemer. har enda ikke prøvd å laste ned skype på nytt. Elprice sa jeg godt kunne kjøpe en helt uåpna modell og bare betale mellomlegget mellom det jeg har betalt og en ny koster (600 kr), men nå funker jo mobilen kjempebra. Så i bunn og grunn. Er det noe galt med telefonen? Bør jeg returnere den da dette er noe som kan komme tilbake seinere og plage meg. Har jeg en defekt telefon som later som den fungerer helt bra nå? I bunn og grunn, hva gjør jeg. Leverer tilbake denne,eller beholder den. VIktor Lenke til kommentar
ronkri Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei! Jeg har kjøpt en HTC Touch HD B-vare fra Elprice og startet denne idag. Den funka kjempebra helt til jeg lasta ned skype's cab fil via Opera, og begynte å installere. Da hang den seg totalt opp, og jeg prøvde å skru av. Dette funket ikke, og alt endte med at jeg måtte resete telefonen (etter 5 mins bruk). Da jeg nå skulle taste inn passordet reagerte ikke skjermen. Uansett hvor jeg trykket, tolket telefonen det som om jeg trykkeg på START knappen oppe til venstre. Jeg resetta telefonen tre ganger uten noen forandring. Da ringte jeg elprice og klagde og sa at jeg ikke kunne betale 5000 kroner for en telefon som ikke virket. (selv om noen hadde returnert den som b-vare har de garantert at den er i samme stand som en ny, bekreftet at deltaservice) Uansett, jeg satt inn et simkort uten pinkode, og fikk etter mye mas kommet meg inn på innstillinger og sletta skype. (Start menyen hoppa fram og lukka seg hele tiden, til og med før jeg i det hele tatt hadde tatt i telefonen). Etter at jeg sletta skype funka alt greit, og jeg har ikke sett spor av noen problemer i det hele tatt i hele ettermiddag og kveld. Jeg tok en hard reset og sletta alt, og ingen problemer. har enda ikke prøvd å laste ned skype på nytt. Elprice sa jeg godt kunne kjøpe en helt uåpna modell og bare betale mellomlegget mellom det jeg har betalt og en ny koster (600 kr), men nå funker jo mobilen kjempebra. Så i bunn og grunn. Er det noe galt med telefonen? Bør jeg returnere den da dette er noe som kan komme tilbake seinere og plage meg. Har jeg en defekt telefon som later som den fungerer helt bra nå? I bunn og grunn, hva gjør jeg. Leverer tilbake denne,eller beholder den. VIktor Lenke til kommentar
ronkri Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei! Jeg har kjøpt en HTC Touch HD B-vare fra Elprice og startet denne idag. Den funka kjempebra helt til jeg lasta ned skype's cab fil via Opera, og begynte å installere. Da hang den seg totalt opp, og jeg prøvde å skru av. Dette funket ikke, og alt endte med at jeg måtte resete telefonen (etter 5 mins bruk). Da jeg nå skulle taste inn passordet reagerte ikke skjermen. Uansett hvor jeg trykket, tolket telefonen det som om jeg trykkeg på START knappen oppe til venstre. Jeg resetta telefonen tre ganger uten noen forandring. Da ringte jeg elprice og klagde og sa at jeg ikke kunne betale 5000 kroner for en telefon som ikke virket. (selv om noen hadde returnert den som b-vare har de garantert at den er i samme stand som en ny, bekreftet at deltaservice) Uansett, jeg satt inn et simkort uten pinkode, og fikk etter mye mas kommet meg inn på innstillinger og sletta skype. (Start menyen hoppa fram og lukka seg hele tiden, til og med før jeg i det hele tatt hadde tatt i telefonen). Etter at jeg sletta skype funka alt greit, og jeg har ikke sett spor av noen problemer i det hele tatt i hele ettermiddag og kveld. Jeg tok en hard reset og sletta alt, og ingen problemer. har enda ikke prøvd å laste ned skype på nytt. Elprice sa jeg godt kunne kjøpe en helt uåpna modell og bare betale mellomlegget mellom det jeg har betalt og en ny koster (600 kr), men nå funker jo mobilen kjempebra. Så i bunn og grunn. Er det noe galt med telefonen? Bør jeg returnere den da dette er noe som kan komme tilbake seinere og plage meg. Har jeg en defekt telefon som later som den fungerer helt bra nå? I bunn og grunn, hva gjør jeg. Leverer tilbake denne,eller beholder den. VIktor Noen programmer takler ikke den store oppløsningen på skjermen og du må i verste fall ta en hard reset. Det finnes en liste en eler annen plass på netttet som lister opp programmer som er komptabel med denne telefonen. Du bør laste ned og installere en fix som er på HTC support, denne hindrer at skjermen slutter å respondere. Ellers har jeg hatt denne telefonen i ca 2 uker nå og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Som posteren over sier så vil du kunne møte en del rare ting med programmer som ikke støtter oppløsningen på skjermen. Listen over programmer som er testet og funker (samt liste over noen som ikke funker, men som kan "overtales" finner du her. -KJ Lenke til kommentar
Cirion Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvilken versjon av skype bruker du? Versjon 2.5beta fungerer strøkent på min Touch HD: http://skype.com/intl/en/download/skype/windowsmobile/ Jeg tror ikke det er noe galt med din telefon, problemet du beskriver, høres ut som software problem og er av typen Windows Mobile opplever. Siden skjermoppløsningen er for høy for gamle programmer, kan de få problemer. HTC har kommet med 3 hotfixer til telefonen, registrer telefonen på htc.com og last dem ned. Ta gjerne en titt på denne siden for en del nyttige tips på hvordan man kan bruke telefonen: http://wiki.xda-developers.com/index.php?p...kstone_tboy2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå