NothgaliC Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Prøver å konfigurere forsterkeren min slik at jeg kan bytte mellom PS2(komponent) og PS3(HDMI). PS3en fungerer ikke i det hele tatt, men har etter mye om og men fått PS2en til å fungere fint. Problemet ligger i at forsterkeren ikke får kontakt med PS3en via HDMI i det hele tatt. Hverken lyd eller bilde. Har kobla den til både HDMI input kontakta merka "DVD"(PS2en er kobla til komponentkontaktene merka DVD, har også prøvd uten PS2en kobla til) og "DTV/CBL" uten resultat. Hva må jeg gjøre for å få det til å fungere? BTW, bør jeg kjøpe en HDMI kabel til å bruke mellom forsterkeren og TVen eller fungerer den kabelen som fulgte med(en svart kabel, litt tykkere en en vanlig komponentkabel(coax?)) Kan problemet være at jeg ikke har en HDMI kabel fra forsterkeren til TVen? Endret 19. desember 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) fikk det til nå. eller ikke. Jeg får ikke lyden til å gå ut til høyttalerene som er kobla til forsterkeren via HDMI, jeg må ha noen analoge kabler ved siden av. Noen som vet hvordan jeg kan få det til slik at lyden fungerer via HDMI? jeg får lyd på TVen, men ikke på surround høyttalerene. Endret 20. desember 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå