Gå til innhold

Request etter programmer/spill/temaer for S60 5th Edition (Touch)

TommyFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter et notatprogram hvor man bare kan skrive rett på skjermen. Altså helt uten håndskriftgjenkjenning og sånne ting, vil bare at det jeg skriver kommer på notatet som om jeg skulle skrevet på et vanlig ark.

Finnes det?

Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter et notatprogram hvor man bare kan skrive rett på skjermen. Altså helt uten håndskriftgjenkjenning og sånne ting, vil bare at det jeg skriver kommer på notatet som om jeg skulle skrevet på et vanlig ark.

Finnes det?

Det følger som regel med et slikt program på de fleste Symbian mobiltelefoner. Min Samsung Omnia HD hadde et slikt program allerede installert når jeg kjøpte den. Jeg vil nok tro Nokia har det samme eller et lignende program ferdig installert.

Lenke til kommentar

Anbefaler følgende programmer : Shozu ( sender bilder oppdaterer status mot facebook, twitter, myspace, ovi og en haug andre ) - Fring ( chatclient for alle chatteplattformer ), Nimbuzz ( samme som Fring, men her kan du chatte med facebook kontaker i tillegg)

Anbefaler disse for mer snarveier og personlig preg: Handy Shell ( koster noen kroner ) og Smart Settings ( koster noen kroner ). Begge disse er verd hvert øre.

Man kan finne det meste av apps her: http://dailymobile.se/category/applications-s60v5/page/1/

:yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om det finnes noe program for å bruke 5th ed til universalkontroll? Det burde jo finnes, men jeg har ikke klart å google det fram... Jeg fant én vanskelig og komplisert måte å gjøre det på fra 2004, så det var i hvert fall ikke til touch-mobil...

Og er det slik at man kan bruke 3rd ed til 5th ed?

Lenke til kommentar

Finnes det?

Hei!

Da kan jeg anbefale "Scratch mms". Var også ett annet program som funket på noenlunde samme måte, men der kunne man skrive flere sider....husker ikke helt hva det het, men skal sjekke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+713456

hei..

er det noen som vet om et program for nokia 5800 som viser hvor mye batteri det er igjen på mobilen?

hadde et program tidligere (husker ikke hva det heter), men det var ikke nøyaktig, det viste bare når batteriet var på 100%, 42% og 14%..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

På msn_v5 fikk jeg som svar at sertifikatet var utgått...? Går det an å få en msn som funker?

Har omnia i8910 HD.

Kanskje noe opptopic, men noen som vet hvordan man får lagt til egne programmer (f.eks opera mobile) i widgets-menyen? Slik at man kan ha snarvei til opera mobile (eller pc-man, msn osv) på hjemskjermen? Vet at man kan endre til "fingerskjerm" eller noe slikt, men er jo stilig med widgets på siden.. :)

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...