Pansergnom Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som vet om noe nedtellings/tidtaker program til S60 5th Edition? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nedtelling http://www.symbian-freak.com/downloads/fre...ime_machine.zip Stoppeklokke http://www.bitsforfree.eu/download/data/So...chStopWatch.zip Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) "delete" Endret 9. juli 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Her vil du finne flere temaer. -Er dei gratis? http://vearweb.net/download.php?view.84 -Er alt der gratis? Endret 9. juli 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Er d noen som vet om apps fra app store funker på 5800? Eks? Konverteringsprogram fra ipa til jar? Endret 12. juli 2009 av Hoffah Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er på utkikk etter et notatprogram hvor man bare kan skrive rett på skjermen. Altså helt uten håndskriftgjenkjenning og sånne ting, vil bare at det jeg skriver kommer på notatet som om jeg skulle skrevet på et vanlig ark. Finnes det? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er på utkikk etter et notatprogram hvor man bare kan skrive rett på skjermen. Altså helt uten håndskriftgjenkjenning og sånne ting, vil bare at det jeg skriver kommer på notatet som om jeg skulle skrevet på et vanlig ark. Finnes det? Det følger som regel med et slikt program på de fleste Symbian mobiltelefoner. Min Samsung Omnia HD hadde et slikt program allerede installert når jeg kjøpte den. Jeg vil nok tro Nokia har det samme eller et lignende program ferdig installert. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har også problemer med å få til series 60 v5 msn... får cannot log in.. noen som vet hva som må gjøres? I8910 omnia HD er telefonen min Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ser at denne ikke fungerer. Men noen som har god erfaring med nedlastningsprogrammer for musikk? hva funker best? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Anbefaler følgende programmer : Shozu ( sender bilder oppdaterer status mot facebook, twitter, myspace, ovi og en haug andre ) - Fring ( chatclient for alle chatteplattformer ), Nimbuzz ( samme som Fring, men her kan du chatte med facebook kontaker i tillegg) Anbefaler disse for mer snarveier og personlig preg: Handy Shell ( koster noen kroner ) og Smart Settings ( koster noen kroner ). Begge disse er verd hvert øre. Man kan finne det meste av apps her: http://dailymobile.se/category/applications-s60v5/page/1/ Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Finnes det "tyveri" programmer til 5th edition? Sånn som kan laste opp GPS kord. til en server samt nummer til et nytt simkort som puttes i telefonen? Jeg så på Phone Guardian, men det er ikke støttet av denne versjonen Endret 4. august 2009 av data_jepp Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet om det finnes noe program for å bruke 5th ed til universalkontroll? Det burde jo finnes, men jeg har ikke klart å google det fram... Jeg fant én vanskelig og komplisert måte å gjøre det på fra 2004, så det var i hvert fall ikke til touch-mobil... Og er det slik at man kan bruke 3rd ed til 5th ed? Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er på utkikk etter et notatprogram hvor man bare kan skrive rett på skjermen. Altså helt uten håndskriftgjenkjenning og sånne ting, vil bare at det jeg skriver kommer på notatet som om jeg skulle skrevet på et vanlig ark. Finnes det? Hei! Da kan jeg anbefale "Scratch mms". Var også ett annet program som funket på noenlunde samme måte, men der kunne man skrive flere sider....husker ikke helt hva det het, men skal sjekke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+713456 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 hei.. er det noen som vet om et program for nokia 5800 som viser hvor mye batteri det er igjen på mobilen? hadde et program tidligere (husker ikke hva det heter), men det var ikke nøyaktig, det viste bare når batteriet var på 100%, 42% og 14%.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som vet om et gratis Tetris spill? Det finnes et på Ovi Store, men den koster penger. Lenke til kommentar
faskeland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 På msn_v5 fikk jeg som svar at sertifikatet var utgått...? Går det an å få en msn som funker? Har omnia i8910 HD. Kanskje noe opptopic, men noen som vet hvordan man får lagt til egne programmer (f.eks opera mobile) i widgets-menyen? Slik at man kan ha snarvei til opera mobile (eller pc-man, msn osv) på hjemskjermen? Vet at man kan endre til "fingerskjerm" eller noe slikt, men er jo stilig med widgets på siden.. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå