promotheus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hallo Har bestemt meg for å gå tanking, og lurer på hvilken specc dere kjører når dere skal tanke. Er per dato unholy / frost, husker ikke helt poengdelinga, da jeg er på jobb og ikke kan linke eller se armory profiles. Hvilken rotation bruker dere? Hvilken specc anbefales, pros og cons? Hjelp en stakkar på nattevakt Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Heisann. Selv er jeg MT i et guild(warrior vel og merke) og som seg hør og bør har jeg sett igjennom masse guides og liknende for å få en idé om bruksområdene til DK tanks. Guidene på deathknight.info er ifølge DKs i guildet mitt 'pensum'. Har selv lest en del der, og det står veldig mye bra. Et eksempel er her: http://deathknight.info/forum/index.php?topic=2395.0 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 http://armory.wow-europe.com/character-tal...p;n=Heavenbreak Dette er atm mine talents, dette er da fordi jeg har def-cap og nærmere 42% avoidance i tankgear, jeg har tanket endel med både unholy spec og frost spec, frost da har du 3% mere avoidance og mere runepower gain. Vil igrunn anbefale frost om du ikke har mye tankegear, da du har en ekstra cd du kan kose deg med (unbreakable armor) +3% mere avoidance. Vil også anbefale at du går på 2hander for threat, men om du vil ha mest mulig tanke-stats kan du gå for dw (da får du lav tps). somregel starter jeg slik når jeg aoe-tanker; Kliner på d&d på bakken, springer bort kliner på icy touch (mens jeg springer mot mobben) og plague strike når jeg er i melee range, deretter er det viktig at du bruker pestilence for å spre diseases på alle mobsene du skal tanke, deretter 2stk blood strike- for å procce +10% parry (talent). Om jeg ikke tar feil nå må du vente på runes. (Så kommer scourge strike inn + blood boil) Nå istarten av et pull bruker jeg å vente på runepower til unholy blight, det kommer an på om groupen din har høy threat eller ikke. Er det "aktive" dpsere så må du få inn alle runestrikes du får proccet. Nå har du kommet godt i gang med pullet ditt og du må rotere og holde oppe diseases (ikke glem å bruke bloodboil + runestrike procs) refresh d&d. Ved frost spec så erstatter du bare scourge strike med howling blast (bruk deathchill cd's på howling blast ved aoe tanking) og runepower på frost strike. Ved frost tanking ligger jeg ca 200 dps mindre enn unholy (da med dw i frost, vil gå tilbake til frost ved neste patch.) Også det med glyphs, major glyphs bør du ha Glyph of Death and Decay. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 tanker også heeelt fint med min DK, bloodspec!! det er bare snakk om spillestil så det så..og litt avhenging av gear Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 AoE tanking med Unholy-spec er heller ikke noe problem, klart - du trenger nok en del mer healing, men til gjengjeld kan du slenge ut en del mer skade. AoE-tankingen til DK's er uten sidestykke Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Takker for hintene så langt! Har vært blood helt siden launch så og si, men respecca nylig til frost / unholy. Trenger å legge om spillestilen totalt, men det kommer! Fortsett med tips, kan umulig bare være jeg som lurer på dette med tanking og rotation for Death Knights! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette med dk tank rotations er forholdsvis ganske nytt, og vil bli endret framover i patcher. Det skjer noe allerede i neste patch. (mere runepowergain, less rune-cost på ting og fjerning av cd på howling-blast) Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Takker for hintene så langt! Har vært blood helt siden launch så og si, men respecca nylig til frost / unholy. Trenger å legge om spillestilen totalt, men det kommer! Fortsett med tips, kan umulig bare være jeg som lurer på dette med tanking og rotation for Death Knights! det er jammen sant..det og starte en DK har vært en lærende opplevelse, men du verden så gøy Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 så lenge du tar de tre talente til høyre i hvert tre (tanke talentene) Så greier du fint å tanke som blood, frost eller unholy. OleJ, bytt ut corpse explosion med master of ghouls? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Skal bytte ut begge talentsene, trenger egentlig ingen av de, men corpse explosion blir buffet neste patch så vil bare prøve å se hvordan det vil funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå