Robbansvenske Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hej, är det någon som har denna och vet om den är stabil? Vad är N-draft? är det bättre än 54g ? Vad menas med att den kan streame og har WI-FI ? kan jag koppla t.ex trådløs webkamera tilldenne o streame live till pcn? Har läst diverse recensioner men blir usikker.. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Beklager, har dårlig erfaring med D-Link'en. Kjøp heller en LinkSys-router! :-( Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg kjenner ikke til DIR-615 men DIR-635 og DIR-655 er gode og stabile routere som tåler mye P2P. Kjøper du DKT-410 så får du DIR-635 + WIFI-dongle for en god pris. N-draft er 11n som yter meget bra trådløst. Neste år vil det bli endelig versjon av 11n som du kan oppgradere draft til med ny firmware. DIR-655 yter inntil 100Mbit netto trådløst, mens en 11g router yter ca 15Mbit. Alle trådløsroutere kan streame tror jeg D-link har støtte for stabil streaming med WMM. Enabling WMM can help control latency and jitter when transmitting multimedia content over a wireless connection. WI-FI = WLAN. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 DIR-615 og usb dongle (DKT-400) ligger nemligen i min prisklasse så därfør hade det varit fint med litt feedback på denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå