Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, er blitt forelsket i noen!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er en 18 år gammel gutt som har vært keen på en jente i klassen min i en 1 års tid, men problemet er at jeg ikke glir helt inn i klassen og for derfor ikke så mye kontakt med jenta. Og i høst forsvant denne keen'heten, men så ble jeg bedt i en fest av en i klassen og det viste seg at hun også var der, og etter jeg hadde blitt rimelig full så begynte jeg å prate og hun virket tydelig interessert i å finne ut mer om meg, om hva jeg likte, åssen venner jeg hadde OSV. Vi pratet hele kvelden om masse forskjellig. Hun og en annen mente jeg virket litt "care" i klassen, at de prøvde å få kontakt med meg. Det er fordi jeg som sagt føler at jeg ikke glir inn i klassen, så er litt us-sikker på om jeg bare kan gå bort til hun å prate, det er ikke noe problem når hun er alene, men når veninnene hennes blir jeg bare sakte skyvd ut litt og så bare går jeg.

Etter festen ble jeg plutselig litt rar og begynte å tenkte mye på hun igjen og vet ikke åssen jeg skal gå fram. Skal jeg bare spørre om jeg kan få et par ord med henne og si hva jeg føler og be henne på en kaffe? Vil bare få det ut. Om hun er interessert eller ikke spiller ikke så stor rolle, eller det gjør det, har skikkelig lyst på henne, men hvis hun ikke vil så er det ikke så mye jeg kan gjøre med det. Men da kanskje jeg slutter å tenke så mye og starte med andre ting i stedet.

Takker til alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du står opp imorgen og går ut for å rekke bussen eller noe, så PLUTSELIG kommer det en svær lastebil og PLØYER TRYNET DITT NED I ASFALTEN! Du dør.

Poenget er: Gjør noe før det er for sent!

Så ja, fortell henne hva du føler, spørr om hun blir med på en kaffe, kebabb, pizza, resturant alt ettersom hvor du bor/hvor god kontakt dere har.

Lenke til kommentar

Øh, problemet er at vi ikke er så godt kjent, men ser at hun ser på meg innimellom. Et annet jævla problem jeg har er at jeg er sjenert og har ikke holdt på med noen på årevis, siden 10klasse tror jeg.

Lenke til kommentar

Hvor godt kjenner du henne? har du nummeret hennes f.eks? IKKE vær redd for venninne hennes, bare prat med henne som vanlig bare unngå følsomme temaer om du ikke liker å prate om dette med venninne hennes tilstede. se på det sånn; venninene hennes er cheerleaderne dine som skal hjelpe deg å få henne og dersom du gir et godt inntrykk hos venninene hennes så blir de nettopp dette. Men det aller viktigste er at du gjør no, er ikke så viktig hva du gjør, bare du gjør noe, men vil anbefale og prøve å møte henne i en annen setting enn skole sammenheng, eventuelt avtal og møte henne og gjøre noe, eller sørg for å 'tilfeldigvis' være på de samme sosiale happeningsa som henne.

Lenke til kommentar

Altså, jeg kjenner henne ikke så veldig godt, vet en del om henne og hun vet nogenlunde like mye om meg. Jeg har ikke nummeret hennes og har ikke lagt henne til på facebook engang*wooot*. Selv om jeg gjør det så tror jeg ikke at jeg bare kan begynne å komentere ditt og datt. Det blir bare helt feil.

En annen ting er at noen vennene hennes gikk på samme skole som meg på ungdomskolen og jeg var litt hmmm tulling, husker jeg slang litt med leppa. Jeg har vokst fra sånn dritt oppførsel forlengst og de husker kanskje åssen jeg var.

Så dems støtte kan jeg vel kanskje vinke goodbye til.

har lest litt og folk sier at jeg ikke bare skal si hva jeg føler for da legger jeg alt presset på ho OSV.

Lenke til kommentar

Snakk med henne - ikke snakk om været og skolen, finn noe som fenger hennes interesse. Er hun pen? Ikke fôr henne med komplimenter, du trenger ikke blåse opp egoet hennes på noen måte. Ta på henne, sånn helt generelle bevegelser, flytt håret hennes ut av pannen om det detter ned der etc., beføling på alle plan er en fin måte å åpne opp for eskalering for din del. Du må bare gjøre noe. Drit i at du ikke kjenner henne så godt, det kommer etterhvert, det.

Lenke til kommentar

Hun pleier noen ganger å lese for seg selv i friminuttet, hvis jeg da spør om hun er med ut på en kaffe og hun blir med så er jo det kjempe bra. Men hvis vi butter inn på noen av venninnene hennes så vil hun bli opptatt, de joiner eller jeg føler meg skyvd ut igjen. Det er ikke spesielt kult og vil da antakelig føle meg usikker på å spørre igjen neste gang.

Lenke til kommentar

Vel ho accepta requesten og skrev,"xxxx på facbook jo :D", og jeg svarte, så spurte ho om det var lenge siden jeg fikk, og jeg har hatt det i over 1,5 år og der ble det avbrutt, kanskje hun var skuffet siden jeg ikke addet ho før? Eller jeg sprte om hun nøt ferien så spurte hun om det siste der.

Lenke til kommentar

Bruk facebook for hva det er verdt. Småchat med henne, eventuelt add henne på msn.

Snakk med henne et par dager om alt og ingenting, og tilslutt kan du vel bare spøre om hun vil finne på noe med deg iløpet av ferien?

Hvis hun sier ja, har du ganske så mye å velge mellom, spørs hvor selvsikker du føler deg. Kino kan faktisk bli jackpot, selv om mange her ser ut til å være imot det forslaget. Du kommer nok ikke til å bli så veldig mye mer kjent med henne på Kino, men det er en real mulighet for et første kyss/rotings :woot:

Og du kan jo alltids kombinere. Noe som funka sykt bra for meg, og måten jeg ble bedre kjent med hun jeg er sammen med nå, er små "kakaodates". Vi har kakaomaskin på skolen, så var oss to og kakao i lillefri, etc.

Du kan feks. ta henne med på en cafe og spandere kakao, og der kan dere snakke sammen og sånn. Deretter drar du henne med på kino, prøve å holde rundt henne, og hvis hun er positiv til det, er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Problemet er at hun bor langt unna meg og har heller ikke bil, og det går buss dit 4 ganger om dagen tror jeg. Men jeg bot lokalt, nærme til ditt og datt, kino kafeer OSV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...