Gå til innhold

kjøpe Nokia n82 nå eller vente?

Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer på om jeg bør Kjøpe Nokia n82 nå eller vente til januar jeg skal kjøpe mobilen fra Djuice.no med Djuice complete abb, Djuice har nå tilbud på fri etablering(gjelder ut Desember) så da er spørsmålet vil prisen på telefonen dette etter nyttår eller bør jeg bestille nå?

På Forhånd Takk:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N82 er en gammel modell som de neppe tar inn igjen fra leverandør, så du kan risikere ikke bare å måtte betale etableringsgebyr, men også at modellen ikke finnes på lager lenger etter nyttår.

N79 er dog et godt alternativ om N82 skulle bli utilgjengelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjøpte en N82 for ikke så lenge siden, godt fornøyd med den. Som sagt så er den gammel og kommer vel ikke til å synke så mye mer i pris.

Jeg ville heller hatt N82 enn N79 pga. blitzen.

Lenke til kommentar

Alder kan være uvesentlig i forhold til kvalitet, og det mener ihvertfall jeg er tilfelle her. Imidlertid er det veldig vesentlig i forhold til pris og tilgjengelighet, og som det nevnes er det lite trolig at den vil synke mer, samt at den sannsynligvis vil fases ut etterhvert siden den ikke er helt ung lenger.

edit: poenget mitt er at du sannsynligvis får lite ut av å vente til over nyttår

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...