Vinjen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hordan koble kondensator? Har anskaffet meg en kondensator, men vet ikke hvilken motstand (styrke) jeg trenger til lading/utlading. Kondensatoren er brukt. hvordan finne ut om den er ladet? Er det mulig og koble uten motstand? earth quake 1,5 farad 2000w kondensator Mackaudio 1500w monoblokk Forsterker Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Selg den du, for du har ikke bruk for den... Skal du på død og liv koble den inn, så er det bare å koble den til hvis den er brukt fra før Men den blir jo bare til "pynt" for deg uansett Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Enig, kjøp deg et skikkelig batteri heller. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 For å være helt ærlig har jeg ikke hørt om forsterkeren du snakker om, det kan være en ukjent perle selvfølgelig. Men jeg har en forsterker som burde være i samme størelse som det der, og jeg klarer meg fint uten kondensator. Bruk pengene for kondensatoren (hvis du ikke har åpnet den å kjøpt den i butikk kan du levere tilbake) å kjøp et godt batteri i stede. Jeg har brukt Exxide Maxima batterier fra Søniak tror jeg, kan være litt feil der da siden jeg ikke har byttet batteri på et par år nå, og det kostet meg vel rett over en tusen lapp tror jeg. Hvis du går på noen av di store bilstereobutikkene vil du se at de også selger batterier, en mail til de ville gi deg det batteriet du trenger. Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Bilradiospesialisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå