renoarctica Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har nå hatt mine Logitech surround 5.1 høyttalere i et år. Men plutselig når jeg slo på datan en dag, og skulle høre på musikk fikk jeg ikke respons fra høytalerne. De ville ikke slå seg på! Og når jeg i tillegg faktisk kan plugge inn et headsett i høytalerne å høre derfra og ikke gjennom høytalerne har jeg et veldig stort problem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg ser etter på kontrollpanelet om høyttalerne er koblet i pcen, så står det at de fungerer som de skal, men den lille gule lampen på den ene høyttaleren lyser jo ikke, og jeg får ikke lyd ut fra de! Bare ved å plugge inn et headsett. Hvis noen kan hjelpe meg med dette hadde jeg satt veldig stor pris på det, har vært uten dem en god stund, og det begynner og bli frustrerende. Har noen peiling? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har nå hatt mine Logitech surround 5.1 høyttalere i et år. Men plutselig når jeg slo på datan en dag, og skulle høre på musikk fikk jeg ikke respons fra høytalerne. De ville ikke slå seg på! Og når jeg i tillegg faktisk kan plugge inn et headsett i høytalerne å høre derfra og ikke gjennom høytalerne har jeg et veldig stort problem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg ser etter på kontrollpanelet om høyttalerne er koblet i pcen, så står det at de fungerer som de skal, men den lille gule lampen på den ene høyttaleren lyser jo ikke, og jeg får ikke lyd ut fra de! Bare ved å plugge inn et headsett. Hvis noen kan hjelpe meg med dette hadde jeg satt veldig stor pris på det, har vært uten dem en god stund, og det begynner og bli frustrerende. Har noen peiling? Får de strøm? Sjekk om du kan ha en defekt powersupply. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå