Opelduude Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg har nå fått det litt klarere for meg her. Å innstalere den nye driveren uten videre var vel ikke så lurt, men når jeg har innstalert den, hva gjør jeg for å fjerne den uten å ødelegge alt? jeg har cd med driver på som fulgte med pc-en. Endret 19. desember 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kan vi få vite hva som gikk så galt etter du innstallerte den nye driveren? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Kan vi få vite hva som gikk så galt etter du innstallerte den nye driveren? Jeg fjerna ikke den gamle driveren først, jeg innstalerte den nye rett over den gamle uten og tenke meg om. Får ikke Crysis til å virke ordentelig etter dette. Får følgende melding: Failed to load game DLL! Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Man trenger ikke slette gamle drivere med mindre man bytter skjermkort. Det gjør ingen ting å oppdater nye drivere over gamle, det er det man skal gjøre. Høres heller ut som om det er en feil med spillet enn med driveren til skjermkortet ditt. Du kan jo prøve å kjøre en reparering av spillet via uninstall på cden? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Man trenger ikke slette gamle drivere med mindre man bytter skjermkort. Det gjør ingen ting å oppdater nye drivere over gamle, det er det man skal gjøre. Høres heller ut som om det er en feil med spillet enn med driveren til skjermkortet ditt. Du kan jo prøve å kjøre en reparering av spillet via uninstall på cden? Ok, men problemet er at når jeg setter inn cd-en til crysis i cd rommet så høres det ikke ut som om cd-en blir lest av ordentelig, men etterhvert får jeg opp spillmenyen. Trykker så på play men da forsvinner menyen og jeg får opp følgende feimelding: Failed to load game DLL. Da jeg googla denne feimeldinga fikk jeg opp at det måtte innstaleres en "forceware". Var noen som hadde funnet ut hva feilen var og at jeg måtte oppdatere skjermkortdriveren. Det er en stund siden jeg har spilt crysis og jeg har ikke oppdatert spillet med noen slags form for patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå