Bob_3 The Builder Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Me & Athorb goes way back. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Soulbrothaz number 1. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Me & Athorb goes way back. Fant dere! (Sorry Latias) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Jeg nominerer Goodall og Walnuts. Begge to har over 8000 innlegg i tråden for nedtelling fra 100000 på knappe 6 måneder. Syntes de fortjener en applaus for det. EDIT: Nominerer også Pricks for hans bidrag i religionsdelen og hans flotte måte å sitere og svare poster på. Endret 24. desember 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tom Waits For Alice. Super googler og ikke minst har peiling på alt Cyclo hadde heller ikke vært dumt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg nominerer Goodall og Walnuts. Begge to har over 8000 innlegg i tråden for nedtelling fra 100000 på knappe 6 måneder. Syntes de fortjener en applaus for det. EDIT: Nominerer også Pricks for hans bidrag i religionsdelen og hans flotte måte å sitere og svare poster på. Jeg nominerer begge til årets mest ubrukelige brukere. Flytt gjerne dette innlegget til riktig tråd. ^^ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hehe, ubrukelig ja, men de har sannelig brukt mye tid på å poste i de trådene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg nominerer Goodall og Walnuts. Begge to har over 8000 innlegg i tråden for nedtelling fra 100000 på knappe 6 måneder. Syntes de fortjener en applaus for det. EDIT: Nominerer også Pricks for hans bidrag i religionsdelen og hans flotte måte å sitere og svare poster på. Jeg nominerer begge til årets mest ubrukelige brukere. Flytt gjerne dette innlegget til riktig tråd. ^^ På grunnlag av denne posten så nominerer jeg Dorian Gray til årets bruker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg ønsker å nominere analkløe, da jeg syns hans betraktninger om samfunnet vårt er ganske så underholdende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Om L4r5 ikke er nominert, så vil jeg nominere han for å være en omtenksom person! Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 TSP Han har vært utrolig hjelpsom med og besvare spørmål som jeg lurer på :-) - I tilegg svarer han raskt og forklarer tng på en bra måte Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Urmaker Sjeldent bidrag av ekstremt innsiktsfulle innlegg. kakesjef Hyggelig og saklig bruker med den sjeldne formen for kvalitet over innleggene sine. Awesome X (Otth) Årets nykommer på filmforumet. Veldig aktiv og holder en høyere form for kvalitet over innleggene sine enn den gemene hop som befinner seg der inne. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg vil nominere Montag og Njål. Det er få som har så mye filmkunnskaper som de to og de dominerer Bilde-quizleken i filmkategorien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Oppdatert. NOMINERTE: Tomat-ulf nominert av fargoth Simen1 nominert av fargoth TSP nominert av fargoth L4r5 nominert av Habitats norbat nominert av L4r5 PencilCase nominert av L4r5 Tom Waits for Alice nominert av L4r5 Programvare nominert av CypheroN tomsi42 nominert av Pirja PMnormal nominert av pybalto Mirmir nominert av fjeddiu Datasmurf nominert av jzono1 Nesebrus nominert av jzono1 The Prophet nominert av zennox fargoth nominert av Ballus ATWindsor nominert av Flimzes Wheelman nominert av marius883 Intern nominert av marius883 r2d290 nominert av hernil SNIPPSAT nominert av hernil Skagen nominert av hernil CypheroN nominert av The Prophet Saluttknall nominert av DJ_Dark Ilpostino nominert av DJ_Dark Lakus nominert av Atsjonas Immanuel_Kant nominert av Kakofoni Vaio nominert av Bruktbilen Fakey nominert av The Game Skarstard nominert av Danielzu The Game nominert av Raste Points nominert av Raste Juliess nominert av Crash Zeph nominert av Crash Torbjørn T nominert av Pokey Dotten nominert av Dødskalkunen DrKarlsen nominert av aspic NightKeeper nominert av D'Amico Robertaas nominert av Knewt Eplefe nominert av loathsome Juℓenissen nominert av Dorian Gray RWS nominert av Hans-O Hewitt nominert av Pirja roberteh nominert av L4r5 Kimman nominert av Fox iRoman nominert av Fox Speik nominert av Onyx athorb nominert av Onyx DoktorBacon nominert av Onyx Bob_3 nominert av Onyx cyclo nominert av Onyx Brutal_mann nominert av fargoth DJ_Dark nominert av The Prophet Fluesopp nominert av Hans-O Jooakim nominert av JonasKs GeirGrusom nominert av Gnålern Ueland nominert av fargoth Cun nominert av Danielzu SnowDOG_ nominert av fargoth Gunfreak nominert av fargoth Kaptein_Ødegård nominert av Alinoe kanin33 nominert av Datasmurf Lillium nominert av Datasmurf Danielzu nominert av Datasmurf Raste nominert av Sameboe LarsP nominert av DJ_Dark A-Jay nominert av Oppslagsverk Xander^ nominert av Oppslagsverk Armageddon nominert av Oppslagsverk Schnell nominert av Batnobbit MrLeftfield nominert av Sidious Nortwave nominert av khaffner anders iver nominert av khaffner Themaister nominert av khaffner Goodall nominert av _Zeke Walnuts nominert av _Zeke Pricks nominert av _Zeke Dorian Gray nominert av LarsP analkløe nominert av Blåbær Urmaker nominert av cun kakesjef nominert av cun Awesome X nominert av cun Montag nominert av Olum Njål nominert av Olum Antall nominerte: 83 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tsk tsk Tror de som bør nomineres har blitt nominert. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mr.Anki God deltagelse på fyrverkeri tråden, med mye info og hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tsk tsk Tror de som bør nomineres har blitt nominert. Samt de som ikke bør nomineres i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da sier jeg fluesopp, all den hjelpa jeg fikk i sommer med datan Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tsk tskTror de som bør nomineres har blitt nominert. Samt de som ikke bør nomineres i det hele tatt. Var den siktet til bl.a meg eller :!: ? Jeg er vel ikke akkuratt noen årets bruker, nei. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tsk tsk Tror de som bør nomineres har blitt nominert. Samt de som ikke bør nomineres i det hele tatt. Er nok noen av de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg