Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [NOMINASJONSTRÅD]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg synes det er litt kleint å kåre årets forumbruker, får jeg støtte opp under DoctorBacon. Sjeldent noe tull fra den kanten, husker godt diskusjonen hans om 24 med Montag(Jepp, jeg sitter mye på nettet).

Utover det vil jeg ikke si at "han poster mye" er et gyldig argument for å nominere en person, men det er nå meg. Hyggelig å bli nominert selv også.

Lenke til kommentar

Å nominere årets forummedlem virker litt...tja, snodig, men skitt au. Jeg nominerer da følgende personer (svært så høytidelig dette skulle bli):

 

L4r5: Virker som en grei kar. Skriver, for det meste, saklig og er aktiv på mange ulike plasser på forumet. Virker som han bryr seg om andre også. En omsorgsperson, med andre ord.

 

Datasmurf: Sprø som et knekkebrød til tider, men allikevel morsom, snill og, tja, kreativ. :) Har vært her lenge og er nesten blitt fast "inventar" her.

 

MrLeftfield: Poster dessverre ikke her så ofte (jeg har iallfall ikke lagt merke til det), men han skriver bra og holder seg til saken. Virker også som en som har en genuin interesse for andre brukere.

 

Ja, jeg setter pris på omsorgspersoner!

 

Burde sikkert nevnt flere, men jeg er ikke innom så altfor ofte og hukommelsen svikter til tider.

 

Takk for meg. :)

Lenke til kommentar
Å det er grunn nok til å få titelen årets forumsbruker?

Om mange nok er kompis med brukeren og oppfatter brukeren som oppegående, hyggelig og behjelpsom så er det absolutt grunn nok til å få den tittelen. Det handler jo om hvor mange man hjelper, hvor aktiv man er og hvor godt man er likt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...