L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sa ikke om noe var løgn. Jeg sa bare at OM det var løgn så aksepteres det ikke. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Få med det i signaturen din CypheroN. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Dette er en nominasjonstråd, og ikke "Forumkaféen", folkens. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Selv om jeg synes det er litt kleint å kåre årets forumbruker, får jeg støtte opp under DoctorBacon. Sjeldent noe tull fra den kanten, husker godt diskusjonen hans om 24 med Montag(Jepp, jeg sitter mye på nettet). Utover det vil jeg ikke si at "han poster mye" er et gyldig argument for å nominere en person, men det er nå meg. Hyggelig å bli nominert selv også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Dette er en nominasjonstråd, og ikke "Forumkaféen", folkens. Beklager. Har flere tabs åpne og var litt vanskelig å følge med hvor jeg var. Skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Schnell Artig type. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Alltid like seriøs når han diskuterer[...] Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Å nominere årets forummedlem virker litt...tja, snodig, men skitt au. Jeg nominerer da følgende personer (svært så høytidelig dette skulle bli): L4r5: Virker som en grei kar. Skriver, for det meste, saklig og er aktiv på mange ulike plasser på forumet. Virker som han bryr seg om andre også. En omsorgsperson, med andre ord. Datasmurf: Sprø som et knekkebrød til tider, men allikevel morsom, snill og, tja, kreativ. Har vært her lenge og er nesten blitt fast "inventar" her. MrLeftfield: Poster dessverre ikke her så ofte (jeg har iallfall ikke lagt merke til det), men han skriver bra og holder seg til saken. Virker også som en som har en genuin interesse for andre brukere. Ja, jeg setter pris på omsorgspersoner! Burde sikkert nevnt flere, men jeg er ikke innom så altfor ofte og hukommelsen svikter til tider. Takk for meg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ingen som nominerer meg eller? Jeg nominerer Nortwave, anders iver og Themaister som har hjulpet meg flittig med mine problemer i Linux Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Oppdatert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Håper forresten at vi får en flervalgspoll så vi kan stemme på flere om gangen. Kanskje må det lages semifinaler også før finalen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jepp, har tenkt på det. Blir vel litt tragisk å kun få stemme på en bruker av 100 stykker. Endret 23. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ingen som nominerer meg eller? Er vel ikke akkurat noe sjakktrekk å be om en nominasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ser ikke på hvilke premiser du i heltatt skal bli nominert. for mye kompis nomineringer spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Man blir vel ofte kompis med de man liker og synes gjør det godt på forumet? Derfor man nominerer dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Å det er grunn nok til å få titelen årets forumsbruker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Om flere synes det er en god person som gjør en god jobb, og som man liker, så ja. Endret 23. desember 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Slapp av, det er avstemningen som gjelder. De som fortjener å bli årets medlem, får nok mange stemmer. "Kompis nomineringene" får vel ikke så mange stemmer i avstemningen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Å det er grunn nok til å få titelen årets forumsbruker? Om mange nok er kompis med brukeren og oppfatter brukeren som oppegående, hyggelig og behjelpsom så er det absolutt grunn nok til å få den tittelen. Det handler jo om hvor mange man hjelper, hvor aktiv man er og hvor godt man er likt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ... og Bob_3 er homeboy, så han får en shoutout uansett. Ser man det, ja. Visste nesten at dere var dawgs fra første stund av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg