Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [NOMINASJONSTRÅD]


Latias

Anbefalte innlegg

Vil nominere kanin33 hovedsaklig fordi hu er en frisk pust i DNFK og jeg har savnet å ha noen å forsvare, samt en grunn til å komme meg inn i den tråden igjen.

Samt Lillium for å gjøre en god jobb i min favorittråd, RPP og prøver å poste nok bilder til å ta meg ned fra førsteplassen ...

 

Danielzu for å ta initiativet til fotballtreffet i sommer, som mot alle odds var herlige greier.

Selv for ei forfylla, asosial forumhore med sosial angst og et evig hat mot ballspill med regler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fargoth: Nøyaktig hva er bakgrunnen for de siste nominasjonene?
Jeg mener det står ganske klart å tydelig i hver enkelt post?

 

De to siste nominasjonene, SnowDOG_ og Gunfreak, ble begrunnet med at "begge er gode gamle brukere som har befestet sin posisjon på forumet med lang tids konstant aktivitet." Jeg mener dette er god nok grunn til å bli nominert, men jeg trakk frem disse to fordi jeg mener de begge har gjort seg fortjent med tittelen "Årets Medlem 2008" for sin urokkelige deltakelse her på forumet. Jeg kunne gjerne lagt til at jeg finner deres innsats spesielt givende, men det ligger jo i luften når de nomineres for en slik tittel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det mulig og fraskrive seg selv fra nomineringen?

Jeg føler at jeg ikke fortjener i det hele tatt å bli årets forumsbruker(ikke at enkelte av de nominerte gjør det heller i mine øyne,men det får så være.)

Greit nok at jeg fikk hw-cupen igang og er en morsom kar innen film,ot-baren og foball-trådene,men jeg mener det ikke er nok for å komme på denne listen.(vil jeg si da)

 

Just my opinion.

 

Jeg stemmer på Raste

Hvorfor?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Er det mulig og fraskrive seg selv fra nomineringen?

Jeg føler at jeg ikke fortjener i det hele tatt å bli årets forumsbruker(ikke at enkelte av de nominerte gjør det heller i mine øyne,men det får så være.)

Greit nok at jeg fikk hw-cupen igang og er en morsom kar innen film,ot-baren og foball-trådene,men jeg mener det ikke er nok for å komme på denne listen.(vil jeg si da)

 

Just my opinion.

 

Jeg stemmer på Raste

Hvorfor?

Haha, er du frekk? :p

 

 

Takk Sameboe :)

 

 

Skulle gjerne ha stemt på deg, men har stemt på 2 og kan ikke stemme på alle, så beklager.

 

;)

Lenke til kommentar
Flaks? Det var jo ren dyktighet! Jeg scorte jo fler enn alle de andre og jeg stod keeper! Så det så!

 

 

Ingen har nominert LarsP enda ser jeg. Det er også en person som trenger det. Alltid like seriøs når han diskuterer og hever seg som regel over de som prøver å "angripe" han i fotballtrådene.

Lol, jeg er sikker på at hans liv blir aldri den samme om ikke han blir nominert i denne nørdkåringen.

Lenke til kommentar
Er det mulig og fraskrive seg selv fra nomineringen?

Jeg føler at jeg ikke fortjener i det hele tatt å bli årets forumsbruker(ikke at enkelte av de nominerte gjør det heller i mine øyne,men det får så være.)

Greit nok at jeg fikk hw-cupen igang og er en morsom kar innen film,ot-baren og foball-trådene,men jeg mener det ikke er nok for å komme på denne listen.(vil jeg si da)

 

Just my opinion.

 

Jeg stemmer på Raste

Hvorfor?

Haha, er du frekk? :p

Sameboe hadde ikke med begrunnelse, så er nok derfor Danielzu spurte. ;)

 

Er Dotten inhabil? Hvis ikke, nominerer jeg han. Jeg vet det er jobben hans, men han bidrar noe sinnsykt til forumet uansett.

Man kan stemme på alle, inkludert administratorer. Uansett, så har Dotten blitt nominert tidligere. :p

Lenke til kommentar
Vil gjerne nominere flere i samme slengen:

 

Speik - du finnern i filmhjørnet. Engasjerer seg veldig i innlegga sine, rutinert innen emnet, og anmeldelsene hans inneholder dybde og kvalitet.

 

Tre nykommerer fra i fjor, som gjør seg fortjent til nominasjon i år, vi er fortsatt i filmhjørnet; athorb, DoktorBacon og Bob_3. Dette her er tre ryddige og saklige forumbrukere som kan sitt om film, vist seg mye i Filmtråden i år.

 

Veldig enig her (hyggelig å bli anerkjent selv også, forresten). Jeg stiller meg bak det som blir sagt om Speik, og Bob_3 er homeboy, så han får en shoutout uansett.

 

Men skulle jeg nominert noen selv, måtte det bli Bacon. Alltid saklig og seriøs, aldri noe tull, personangrep eller noe slikt. Velformulerte innlegg fri for skrivefeil. Har mer vettugt å komme med enn ikke. Rett og slett en eksemplarisk bruker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...