Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [NOMINASJONSTRÅD]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, det var hyggelig da :blush:

Du representerer (unnskyld at jeg sier det) en upopulær side av norsk politikk bl.a. Desverre er det alt for mange som lar være å diskutere dine synspunkt fordi "det er ikke riktig". Jeg er sinnsykt uenig med deg noen ganger. Men du har gode poeng. Det synes jeg vi skal legge merke til. Forøvrig så er jeg også fullstendig enig med deg til tider. Det er litt uvant. Jeg pleier å ha det sånn at brukere jeg er enig med i noen saker pleier jeg å være enig med i de fleste saker. Du, derimot, er all over the place. Noen ganger er jeg så enig at jeg ville kjempet til døden for ditt syn, mens andre ganger holder jeg på å kaldkvele deg over internett. Du har evnen til å engasjere. DET er en ting som er sikkert!

Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert lista. Hadde vært greit om noen kunne finne noen navn som er feil skrevet, eller personer som har blitt nominert flere ganger. :)

 

NOMINERTE:

Tomat-ulf nominert av fargoth

Simen1 nominert av fargoth

TSP nominert av fargoth

L4r5 nominert av Habitats

norbat nominert av L4r5

PencilCase nominert av L4r5

Tom Waits for Alice nominert av L4r5

Programvare nominert av CypheroN

tomsi42 nominert av Pirja

PMnormal nominert av pybalto

Mirmir nominert av fjeddiu

Datasmurf nominert av jzono1

Nesebrus nominert av jzono1

The Prophet nominert av zennox

fargoth nominert av Ballus

ATWindsor nominert av Flimzes

Wheelman nominert av marius883

Intern nominert av marius883

r2d290 nominert av hernil

SNIPPSAT nominert av hernil

Skagen nominert av hernil

CypheroN nominert av The Prophet

Saluttknall nominert av DJ_Dark

Ilpostino nominert av DJ_Dark

Lakus nominert av Atsjonas

Immanuel Kant nominert av Kakofoni

Vaio nominert av Bruktbilen

Fakey nominert av The Game

Skarstard nominert av Danielzu

The Game nominert av Raste

Points nominert av Raste

Juliess nominert av Crash

Zeph nominert av Crash

Torbjørn T nominert av Pokey

Dotten nominert av Dødskalkunen

DrKarlsen nominert av aspic

NightKeeper nominert av D'Amico

Robertaas nominert av Knewt

Eplefe nominert av loathsome

Juℓenissen nominert av Dorian Gray

RWS nominert av Hans-O

Hewitt nominert av Pirja

roberteh nominert av L4r5

Kimman nominert av Fox

iRoman nominert av Fox

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Vil gjerne nominere flere i samme slengen:

 

Speik - du finnern i filmhjørnet. Engasjerer seg veldig i innlegga sine, rutinert innen emnet, og anmeldelsene hans inneholder dybde og kvalitet.

 

Tre nykommerer fra i fjor, som gjør seg fortjent til nominasjon i år, vi er fortsatt i filmhjørnet; athorb, DoktorBacon og Bob_3. Dette her er tre ryddige og saklige forumbrukere som kan sitt om film, vist seg mye i Filmtråden i år.

 

Helt til slutt, en bruker som virkelig har gjort seg fortjent som brukermoderator; cyclo. Er alltid pålogget. Mao, alltid hjelp å få. Blant de gamle her med erfaring.

Lenke til kommentar

Immanuel_Kant lagde litt av et liv når han var her, var utrolig gøy hvordan tråden hans ble proppfull av folk som ville vite sitt menneskeverd. I fotballdelen er det mye finfolk, men vil trekke fram The Game, som kommer rett som det er med innlegg som er svært morsomme. Elsket og hatet. :p

 

Så nå at begge var nominert fra før. Jaja.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Jeg vil også nominere Brutal_mann. Hans steinharde manssjovinistiske kvinnesyn gjør seg gjeldende i stort sett hver eneste tråd som omhandler usikre menn i en eller annen kvinnerelatert knipe. Det har blitt til at hver eneste gang jeg har lest en innlegg som handler om å totalt forkaste en kvinne til fordel for å blåse seg opp som den selvsentrerte og brutale mannen man er, vet jeg at det er Brutal_mann som står bak. Jeg smiler like godt hver gang. :D

Lenke til kommentar

Ah, viste det var noen jeg glemte! Må i tillegg til CypheroN (som jeg allerede har nominert) nominere DJ_Dark. Grunnen er fordi han er en meget aktiv bruker, skriver meningsfulle poster spesielt i Musikk-delen. Selve hardstyle guden på Diskusjon.no. Også er han den som laget hwradio, som blir brukt av en del folk. Synes denne karen fortjener en nominasjon. En fortjent nominasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg nominerer Jooakim for sitt gode arbeid på serverne til Gamer.no og all hjelpen han har gitt til folk som trenger hjelp med spill.

Han fortjener også et pluss på alle guidene han har laget til oss gamere. :)

Lenke til kommentar

Siden jeg har nominert en admin allerede, nominerer jeg Ueland i samme slengen. Han har alltid fremstått som fjellstabil og nøytral, og fortsetter sitt utrettelige arbeid med å snekre på forumet for å utbedre feil å legge til nye funksjoner. Vel er det en jobb, men selve brukeren Ueland fortjener en liten applaus han også.

Lenke til kommentar
Saluttknall - For sine helt meningsløse tråder som er latterlig morsomme fordi de blir spammet ned til døde av morsomme innlegg fra andre. Dog, trådene hans om sangtekster på engelsk og problem med Burn er legendariske.

Saluttknall er og blir en klassiker :!:

 

Lakus - Genial på spillforumet, kongen av gears 2.

 

love<33

:love:

 

 

Og ettersom det ikke er noen begrensninger på hvor mange man kan nominere så nominerer jeg Jarmo, B-Real, Laland, Atsjonas, Danielzu, ilpostino, anolop, bergensdrakt, jarlsberg, drugis, Boffen, kongen og 15 stk til.

 

(Ja, jeg tuller)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...