Hrodebert Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Roberteh trenger forresten en nominering. Det vil jeg ha æren av å gi ham! Han fortjener det fordi han... vel... han bare GJØR det! Ok? Hehe, det var hyggelig da Tusen takk! Endret 21. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hehe, det var hyggelig da Du representerer (unnskyld at jeg sier det) en upopulær side av norsk politikk bl.a. Desverre er det alt for mange som lar være å diskutere dine synspunkt fordi "det er ikke riktig". Jeg er sinnsykt uenig med deg noen ganger. Men du har gode poeng. Det synes jeg vi skal legge merke til. Forøvrig så er jeg også fullstendig enig med deg til tider. Det er litt uvant. Jeg pleier å ha det sånn at brukere jeg er enig med i noen saker pleier jeg å være enig med i de fleste saker. Du, derimot, er all over the place. Noen ganger er jeg så enig at jeg ville kjempet til døden for ditt syn, mens andre ganger holder jeg på å kaldkvele deg over internett. Du har evnen til å engasjere. DET er en ting som er sikkert! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det og engasjerere er for meg veldig viktig. Samtidig som det er viktig og holde seg saklig og høflig. I min bok skal man også respektere motparten. Høflighet er en dyd. Tar dette som et komplement Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det var ment som et kompliment så det går bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Da har jeg oppdatert lista. Hadde vært greit om noen kunne finne noen navn som er feil skrevet, eller personer som har blitt nominert flere ganger. NOMINERTE: Tomat-ulf nominert av fargoth Simen1 nominert av fargoth TSP nominert av fargoth L4r5 nominert av Habitats norbat nominert av L4r5 PencilCase nominert av L4r5 Tom Waits for Alice nominert av L4r5 Programvare nominert av CypheroN tomsi42 nominert av Pirja PMnormal nominert av pybalto Mirmir nominert av fjeddiu Datasmurf nominert av jzono1 Nesebrus nominert av jzono1 The Prophet nominert av zennox fargoth nominert av Ballus ATWindsor nominert av Flimzes Wheelman nominert av marius883 Intern nominert av marius883 r2d290 nominert av hernil SNIPPSAT nominert av hernil Skagen nominert av hernil CypheroN nominert av The Prophet Saluttknall nominert av DJ_Dark Ilpostino nominert av DJ_Dark Lakus nominert av Atsjonas Immanuel Kant nominert av Kakofoni Vaio nominert av Bruktbilen Fakey nominert av The Game Skarstard nominert av Danielzu The Game nominert av Raste Points nominert av Raste Juliess nominert av Crash Zeph nominert av Crash Torbjørn T nominert av Pokey Dotten nominert av Dødskalkunen DrKarlsen nominert av aspic NightKeeper nominert av D'Amico Robertaas nominert av Knewt Eplefe nominert av loathsome Juℓenissen nominert av Dorian Gray RWS nominert av Hans-O Hewitt nominert av Pirja roberteh nominert av L4r5 Kimman nominert av Fox iRoman nominert av Fox Endret 21. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tom42 er mest sannsynlig ment som tomsi42. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vil gjerne nominere flere i samme slengen: Speik - du finnern i filmhjørnet. Engasjerer seg veldig i innlegga sine, rutinert innen emnet, og anmeldelsene hans inneholder dybde og kvalitet. Tre nykommerer fra i fjor, som gjør seg fortjent til nominasjon i år, vi er fortsatt i filmhjørnet; athorb, DoktorBacon og Bob_3. Dette her er tre ryddige og saklige forumbrukere som kan sitt om film, vist seg mye i Filmtråden i år. Helt til slutt, en bruker som virkelig har gjort seg fortjent som brukermoderator; cyclo. Er alltid pålogget. Mao, alltid hjelp å få. Blant de gamle her med erfaring. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Bacon og Bob_3 er gode kandidater. Jeg støtter nominasjonen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Immanuel_Kant lagde litt av et liv når han var her, var utrolig gøy hvordan tråden hans ble proppfull av folk som ville vite sitt menneskeverd. I fotballdelen er det mye finfolk, men vil trekke fram The Game, som kommer rett som det er med innlegg som er svært morsomme. Elsket og hatet. Så nå at begge var nominert fra før. Jaja. Endret 21. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vil også nominere Brutal_mann. Hans steinharde manssjovinistiske kvinnesyn gjør seg gjeldende i stort sett hver eneste tråd som omhandler usikre menn i en eller annen kvinnerelatert knipe. Det har blitt til at hver eneste gang jeg har lest en innlegg som handler om å totalt forkaste en kvinne til fordel for å blåse seg opp som den selvsentrerte og brutale mannen man er, vet jeg at det er Brutal_mann som står bak. Jeg smiler like godt hver gang. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ah, viste det var noen jeg glemte! Må i tillegg til CypheroN (som jeg allerede har nominert) nominere DJ_Dark. Grunnen er fordi han er en meget aktiv bruker, skriver meningsfulle poster spesielt i Musikk-delen. Selve hardstyle guden på Diskusjon.no. Også er han den som laget hwradio, som blir brukt av en del folk. Synes denne karen fortjener en nominasjon. En fortjent nominasjon. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nominerer Fluesopp. H*n er utrolig til hjelp for mange i Deppetråden. En omtenksom person. Fortjener virkelig en nominasjon! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg nominerer Jooakim for sitt gode arbeid på serverne til Gamer.no og all hjelpen han har gitt til folk som trenger hjelp med spill. Han fortjener også et pluss på alle guidene han har laget til oss gamere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 GeirGrusom med sine gode programmerings kunnskaper i blant annet C# og VB, han er også veldig hjelpsom Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Siden jeg har nominert en admin allerede, nominerer jeg Ueland i samme slengen. Han har alltid fremstått som fjellstabil og nøytral, og fortsetter sitt utrettelige arbeid med å snekre på forumet for å utbedre feil å legge til nye funksjoner. Vel er det en jobb, men selve brukeren Ueland fortjener en liten applaus han også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Cun bør vel også nomineres. For hans innsikt i film,samt NTNUtråden. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjører på med SnowDOG_ og Gunfreak også. Begge er gode gamle brukere som har befestet sin posisjon på forumet med lang tids konstant aktivitet. Jeg skulle gjerne nominert den mest geniale brukeren noen sinne, haltan, også, men han er dessverre inaktiv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fargoth: Nøyaktig hva er bakgrunnen for de siste nominasjonene? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Av de som ikke er nominert syns jeg Kaptein_Ødegård fortjener en nominering. Han er alltid veldig hjelpsom og har ganske god peiling på litt av hvert. Selv om han er veldig elitistisk når det kommer til mp3! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Saluttknall - For sine helt meningsløse tråder som er latterlig morsomme fordi de blir spammet ned til døde av morsomme innlegg fra andre. Dog, trådene hans om sangtekster på engelsk og problem med Burn er legendariske. Saluttknall er og blir en klassiker :!: Lakus - Genial på spillforumet, kongen av gears 2. love<33 Og ettersom det ikke er noen begrensninger på hvor mange man kan nominere så nominerer jeg Jarmo, B-Real, Laland, Atsjonas, Danielzu, ilpostino, anolop, bergensdrakt, jarlsberg, drugis, Boffen, kongen og 15 stk til. (Ja, jeg tuller) Endret 22. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg