aspic Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Eg vil nominere DrKarlsen. Utruleg kompetent fyr kva matte angår. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hmm, Simen1, ser han i utrolig mange tråder, og har alltid gode og saklige innlegg. Virker som en god ressurs for forumet Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 NightKeeper - Genial fyr. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg nominerer L4r5 og Zeph! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nominerer Eplefe, fordi jeg liker postene hennes. og dessuten har vi en lang fortid sammen osv så jeg er nesten nødt til det da. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Simen 1 av samme grunner som de som er nevnt før meg, og saluttknall burde fått en hederspris for årets spøkefugl eller årets troll eller noe sånnt Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dotten for alle hans innlegg i film-delen. Fortsatt glad for all hypen han skapte over Transformers. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Valget er ikke lett. Men etter en god stund med tenking går nominasjonen min til CypheroN. Det er fordi han er en veldig aktiv bruker i Film-forumet og etter postene skulle man ikke tro at gutten er 16 år, tvert imot, minst 25 år så voksen og moden han er. Takk Allerede nominert:CypheroN: Hjelper mye til, både saklig og hyggelig (selv om han ga brukernavnet mitt en lav score ) Takk Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Zeph - No explanation necessary. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Norbat for hjelpsomhet og tålmodighet i antivirusdelen. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tomsi42 fra fotodelen fortjener en nominasjon for sitt engasement i utfordringene.PMnormal fotjener også en nominasjon for sitt engasement rundt bildekritikken. Det er sikkert flere brukere som fortjener dette, men disse to skiller seg ut på hver sin måte. støtes:D begge har et utrolig til engasjement. skjønner ikke hvordan PMnormal orker å skrive disse lange innlegene:p Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Filmforumet har endret seg mye i det siste, og enkelte virker til å ha overtatt og gjort stedet til sitt eget. Det er likevel fortsatt én bruker der inne som vet at de gamle er eldst og at man ikke kan være en god bruker og samtidig være moderator - og det er Juℓenissen. Han er sååå 2004, og det setter jeg veldig pris på. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) RWS - Har mange gode innlegg i Religion, Filosofi og Livssyns delen av forumet. en forum bruker med stor kunnskap og som er god til å utrykke seg. Endret 21. desember 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Zeph, selv om nynorsken hans får det til å vrenge seg inni meg. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hm, slenger meg på jeg og da. Vil nominere L4r5 hvertfall, fordi jeg liker postene hans og jeg syns han bidrar mye overalt egentlig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hewitt: For innleggene i This is Anfield som også kan leveres inn som stiloppgave helt opp til vg2, og som gjør nightkeeper og the game til å gå på nervene Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvorfor blir ikke førstepost oppdatert? Ser mange nominerte i tråden, som ikke ligger der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Roberteh trenger forresten en nominering. Det vil jeg ha æren av å gi ham! Han fortjener det fordi han... vel... han bare GJØR det! Ok? Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vil nominere tre fra forumet , det er: Kimman: Morsom fyr som poster ofte kule animasjon .gif og bilder The Game: Var usikker om jeg skal stemme på ham eller Raste, begge er like drittsekk. Men det underholder meg, jeg liker dem iRoman: Alltid rolig, alltid saklig. Fornuftig mann, hvem er mest fornuftig. Han eller Hewitt? DEt kan diskuteres, begge er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg