hitokiri Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 En rekke feil rettes og nye funskjoner legges til i Googles operativsystem. Les mer Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gleder meg til oppdateringen dukker opp, mye snax til et allerede godt OS Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kan det ikke komme noen nye Android-telefoner?! ME WANT IT LONG TIME! Lenke til kommentar
Smif Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dette er grunnen til at android blir verdens største mobile OS Men jeg venter på ulik hardware som støtter android. Tips til HTC: Diamond med android!! Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette er grunnen til at android blir verdens største mobile OS Hva da? At de gir ut et høyst uferdig produkt og fikser opp deler av dette et halvt år etterpå? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 At det konstant jobbes på det og utgis oppdateringer og forbedringer i svært høyt tempo, slik som linux generelt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 At det konstant jobbes på det og utgis oppdateringer og forbedringer i svært høyt tempo, slik som linux generelt. Slik Microsoft har gjort med Windows i en årrekke nå ... Syns det bjeller inn oppdateringer i eininga, jeg. Og flott er det. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nja, MS fikser bugger og sikkerheten. Ikke nye funksjoner, da må du vente til neste windows. Jeg snakker om en oppdatering av alle programmer (ikke bare kjernen og OS'et) og dette er linux overlegen på. Jeg ser for med høyere temp i utviklingen av android enn windows. (også etter at alle de opplagte funksjonere er på plass) Fordelen med open source. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg ser for med høyere temp i utviklingen av android enn windows. Vi får se, vi får se. Så langt kan stå over å hoppe i været grunnet en oppdatering som gir funksjoner som bør være selvfølgeligheter. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg ser for med høyere temp i utviklingen av android enn windows. (også etter at alle de opplagte funksjonere er på plass) Fordelen med open source. En av mange fordeler med Open Source! Ellers savner jeg fremdeles (A)GPS, gjerne med integrering til Google Maps, og 802.11 n-nettverk. Dessuten håper jeg Google benytter anledningen til å samarbeide med bransjen om å innføre noen standarder i nytteapplikasjoner, enten det gjelder applikasjoner for å bruke mobilen som lommebok, døråpner, eID, eller andre ting. Vi trenger globale løsninger - ikke at hvert enkelt land finner på sine egne ting. Google er i posisjon til å kunne lede dette arbeidet. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette er grunnen til at android blir verdens største mobile OS Men jeg venter på ulik hardware som støtter android. Tips til HTC: Diamond med android!! Det jobbes iherdig med saken Når hTC ikke gjør jobben, må man jo gjøre det selv http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=402002 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bestilte nettopp en G1 som en Google Developer! Ser frem til å få Cupcake tilgjengeliggjort rett over nyttår Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette er grunnen til at android blir verdens største mobile OS Hva da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette er grunnen til at android blir verdens største mobile OS Hva da? At også Android får f.eks. fullverdig blåtannstøtte gjør det nesten umulig å hindre Android i å ta over toppen av mobile OS, det må du da skjønne G1 kommer altså til å selge heftig fremover. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror nok ikke det blir G1 som tar tronen. Den er jo ikke akurattt så pen å se på. Og så må vi ikke glemme Neo Freerunner. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vet noen om Android har støtte for Near Field Communication (NFC)? Jeg tror NFC blir et paradigmeskifte for mobiltelefonen, og den viktigste teknologien på området siden SMS. Hvis noen kan legge inn NFC raskt, må det vel være et Open Source-OS som Android? Siden NFC kan bruke blåtann som fysisk bærer, vil vel vil vel alle Android-telefoner få NFC-støtte bare ved en oppdatering av programvaren når/hvis Android får dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vet noen om Android har støtte for Near Field Communication (NFC)? Jeg tror NFC blir et paradigmeskifte for mobiltelefonen, og den viktigste teknologien på området siden SMS. Hvis noen kan legge inn NFC raskt, må det vel være et Open Source-OS som Android? Siden NFC kan bruke blåtann som fysisk bærer, vil vel vil vel alle Android-telefoner få NFC-støtte bare ved en oppdatering av programvaren når/hvis Android får dette? Jeg kjenner lite til teknologien, men tviler på at der er så lett. Nokia har i hvert fall en egen konkret modell med NFC, http://www.gsmarena.com/nokia_6212_classic-2345.php. Mulig det er lisenskostnader og ikke tekniske utfordringer som hindrer dette i å bli spredd på flere modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg