qollies Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei jeg har noen filmer liggende på dataen fra et gammelt videokamera, og har lyst til å få dem ned på plate: DVD-r. Er det noen som vet om noen gode og enkle formateringsprogram? Har prøvd Avs video 6 men da jeg setter plata i kommer det bare tomme plater. (Det er Avi. filer) Trenger hjelp, tenkte å gi i julepresang Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har selv brukt ConvertXtoDVD til dette. Syns det fungerer bra. Er ganske billig også. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har selv brukt ConvertXtoDVD til dette. Syns det fungerer bra. Er ganske billig også. takk for svar, men ser meg etter et gratis program. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som vet hva jeg må gjøre? Det haster, skal trossalt være ferdig til jul. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Har leitet mye nå, noen som vet om et gratis konverteringsprogram???!??!? Eller finst det i det hele tatt... Funker også med prøveversjoner men helst uten vannmerke eller bare et bittelite ikke sånn at det dekker hele midtdelen av bildet... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Super pleier å ta hånd om det meste og er gratis. Litt klønete å laste ned og tildels bruke men du får seg om det passer for deg. http://www.erightsoft.com/SUPER.html Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 du kan jo også bruke MOVIE MAKER i WINDOWS XP/vista Lenke til kommentar
qollies Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 du kan jo også bruke MOVIE MAKER i WINDOWS XP/vista Hvordan gjør jeg det? filene er avi og sletter fra videokamera Prøvde å legge dei innpå men ble da bare lyd... Super pleier å ta hånd om det meste og er gratis. Litt klønete å laste ned og tildels bruke men du får seg om det passer for deg. http://www.erightsoft.com/SUPER.html Ja har lasted ned super men skjønner meg ikke på det i det hele tatt! Visst du kunne gitt meg noen tips eller til og med screenshots om hvordan jeg la innpå hele filmen og ikke bare slik at det ble et 5 minutters klipp, (da jeg heller ikke vet hvordan jeg legger på resten av filmen..) Lenke til kommentar
qollies Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Ok super funker greit.. eneste er at hvert 5 minutt så går filmen litt tilbake eller hopper over litt, fikk ikke til å få det helt beint kan du si... Men hadde vært mye greiere visst det var en mulighet å få dei beine på eller legge hele filmen innpå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå