Zitrix Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Synes det er trist å se at en tilsynelatende seriøs person som Idar Vollvik lanserer noe så useriøst som dette... Ingen kontaktinfo? Ingen info om selskapet? Ingen info om hvilken nettleverandør de har? Ingen info om hvor lang tid det tar? Ingen avtalevilkår?For min del lukter det halvveis jobb lang vei, noe navnet forøvrig også indikerer.. Er det lovlig å ta bestillinger på et slikt produkt?? Et siste krampetak før mannen er personlig konkurs? http://www.hegnar.no/okonomi/article350534.ece "Vi håper å utvide til også å lage klær og sko" ??? Ludo-sko? Mulig jeg er negativ nå men det mangler ekstremt mye på troverdigheten til selskapet allerede ved å opptre på den måten de gjør med sin nettside. Idar: Hold deg til sko og klær, kanskje motekongevennene dine kan hjelpe deg der ! Dagen er ennå ikke over, er jo mulig siden vil bli endret i løpet av dagen nå. Var vel i dag det skulle starte for fullt, så regner med at Vollvik endrer siden litt. Stemmer det at den offisielle lanseringen skulle være i dag. Ludomobil har som mål å levere ett enkelt og billig mobil abonnement med mulighet for masse tillegs tjenester som mobiltbredbånd osv. Sist jeg hørte i fra mine "venner" i bransjen så kommer Ludomobil til å bruke Telenor sitt nett. -Kristian Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://mobilen.no/wip4/feilkast_ludomobil/d.epl?id=34956 "Kilder med kjennskap til saken kan imidlertid opplyse om at nettsiden som i skrivende stund er publisert, kun er en testside og at den aldri skulle vært lagt ut." "Post- og teletilsynet (PT) ser alvorlig på saken, og hevder at de ikke har opplevd lignende. Ludo er nemlig ikke registrert hos PT, noe som er påkrevd for å selge mobilabonnement til forbrukere i Norge." Lenke til kommentar
peterdenstore Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ludomobil kommer til å bruke Ventelo. De henger seg på Ventelos MVNOavtale.... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nå har de fjernet bestillingsmuligheten: LUDO mobil vil snart være operativt på det norske markedet. Allerede nå kan du se ett av våre abonnement her på websiden. Bestillingsside vil bli åpnet når vi har fullført noen nødvendige tester for å sikre alle ledd i bestillingskjeden. LUDO mobil ønsker dere alle GOD JUL! Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Lurer på hva som skjer med de flere hundre som allerede har bestillt.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vollviks Kjempetabbe: http://www.nettavisen.no/it/article2481342.ece Bra jobba å få Post - og teletilsynet på nakken før selskapet er i gang. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 "Det skjer ting" sier tittelen på innlegget her... det skjer ting ja, men noe action for Ludo Mobil er det dårlig med.. http://mobilen.no/wip4/idar_vollvik_begjae.../d.epl?id=36311 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ludomobil er vel ett AS, og dermed vil ikke selskapet bli begjært konkurs. Men det spørs heller om de klarer å få spyttet inn kapital inn til selskapet. Tviler på at selskapet tjener penger pr dags dato. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 http://mobil.e24.no/naeringsliv/article3028506.ece Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Er det en ting de er flinke til, så er det utsettelser Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Uansett hva som skjer med vollvik så har jeg liten tro på at Ludo noensinne kommer til å matche suksessen til chess. De har alltid for mange konkurrenter å sloss mot. Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 jeg er enig med deg blåbær. Jeg vil heller ikke påstå at de abonnementene de har kommet opp med så langt er spesiellt konkurransedyktige! Vi får se hva som skjuler seg bak "ludo blå" når den tid kommer. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som vet når Ludomobil blir lansert, eller rant hele selskapet ut i sanden med finanskrisa? Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) De planlegger å starte opp innen få dager, i følge www.mobilen.no Vi får se hva som skjer, at de skal starte opp innen få dager er det ikke første gang vi har hørt. Endret 15. juni 2009 av radio_y1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Uansett hva som skjer med vollvik så har jeg liten tro på at Ludo noensinne kommer til å matche suksessen til chess. De har alltid for mange konkurrenter å sloss mot. Eing. Og dessuten er Tele2 rimelig agressive for tiden. Tipper de matcher Ludo, uansett hva Ludo måtte komme opp med. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tele2 er veldig aggressive ja. De har jo solgt bredbåndsdelen til NGT for å fokusere på mobil, noe man må si er vellykket. Er for sterk konkurranse nå. OneCall, Tele2 og Talkmore... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vollvik har løst startproblemene Eks-milliardærens nye baby er oppe og går. http://www.na24.no/article2649426.ece Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Eneste som tilsier at selskapet skal kunne gå i det heletatt nå er Ludo Rød, resten av produktene er ikke interessant engang. Hadde derimot Ludo Gul vært kontantabonnement, da hadde vi snakket. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Når skal Ludo Blå komme? Jeg lurer på hva slags abb det blir? Lenke til kommentar
bte Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har ludo gul nå gjennom bekjentskap, så får se hvordan det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå