Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ferdig med første halvår i 10ende, med 3.5 i snitt. Skal gå elektro uansett, har hørt den skolen jeg skal søke inn på må man ha over 3.2 i snitt, men de vurderer først de som har fra 4 og oppover i snitt. 30 stk slepper inn på den linja på den skolen. Skal vertfall få snittet opp til 3.8, vil ikke tro jeg greier mer enn det. Er ganske bekymret for å ikke komme inn på den skolen. Noen andre som har opplevd det samme, og (ikke) kom inn ? Lenke til kommentar
3nity Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ferdig med første halvår i 10ende, med 3.5 i snitt.Skal gå elektro uansett, har hørt den skolen jeg skal søke inn på må man ha over 3.2 i snitt, men de vurderer først de som har fra 4 og oppover i snitt. 30 stk slepper inn på den linja på den skolen. Skal vertfall få snittet opp til 3.8, vil ikke tro jeg greier mer enn det. Er ganske bekymret for å ikke komme inn på den skolen. Noen andre som har opplevd det samme, og (ikke) kom inn ? Må vell innrømme at jeg tviler på at du trenger 4.0 i snitt for å komme inn der. Vil vell tro at så lenge du har over 3.0 i snitt så burde det ikke være store problemet : ) Jeg kan selvsagt ta feil også da. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Snittet spørs vel helt hvor mange som søker på den skolen. Jeg satt på venteliste med 3.8, men kom inn til slutt. Mens en annen kompis av meg kom inn på elektrolinja på en skole med sikkert ikke mer en 2.3 i snitt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er ikkeno fasitsvar på hvor høyt snitt du kan ha, det vil variere fra år til år. Fortsett å jobb, for jo bedre karakterer du har jo lettere er det for deg og komme inn. Lenke til kommentar
safags Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg går allmenn/studiespesialiserende og 3/4 av klassen min har under 4 i snitt. Så 3.2 går nok helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Klikker om jeg ikke kommer inn på skolen, fordi jeg vil ikke gå på den skolen jeg skal ha som andre valg, jævla narko miljø. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Klikker om jeg ikke kommer inn på skolen, fordi jeg vil ikke gå på den skolen jeg skal ha som andre valg, jævla narko miljø. Går på Elektro VG1 nå og jeg kom inn med 3'-- i snitt lissom. Men det er som sagt variert fra år til år og noen ganger kan snitte være på 3 og andre ganger på 4. En annen ting er at mange får det på andre eller tredje valget sitt, men så kommer andre inntak og de kommer inn på noe annet som de vil er + at noen kommer garantert droppe ut. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg går allmenn/studiespesialiserende og 3/4 av klassen min har under 4 i snitt. Så 3.2 går nok helt fint. Det er vanskeligere å komme inn på elektro. Færre studieplasser så kravet til snittkarakter blir høyere. Dette spørsmålet finnes det dog ikke svar på, da kravet forandrer seg fra år til år utifra pågang. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Klikker om jeg ikke kommer inn på skolen, fordi jeg vil ikke gå på den skolen jeg skal ha som andre valg, jævla narko miljø. Går på Elektro VG1 nå og jeg kom inn med 3'-- i snitt lissom. Men det er som sagt variert fra år til år og noen ganger kan snitte være på 3 og andre ganger på 4. En annen ting er at mange får det på andre eller tredje valget sitt, men så kommer andre inntak og de kommer inn på noe annet som de vil er + at noen kommer garantert droppe ut. Dedikerer dette innlegget, nr 2000 til det jeg har quotet av meg selv som er mitt inlegg nr1 Samtidig kan jeg si at det vertfall her om har blitt veldig "lett" og komme inn med en sikker 3 i snitt, kanskje om du er heldig titter inn med en sterk 2'er. Ser det oftere komme slike "karakterer" inn på VG1 elektro for tiden Ikke at folk skal bli for glade av den grunn, det er en vanskelig linje med mye og lære samt den mest forgjevelige matten blant alle VG1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå