Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Nei, det vill du ikke. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Man får selvfølgelig ikke "gammel" hud av å bruke "body lotion with a hint of self-tan" Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg brukte den kremen hver dag i kanskje et år. Hadde kjempefin farge hele året, men ble til slutt "immun" mot effekten så jeg sluttet. Da jeg prøvde igjen senere fikk jeg samme fine fargen tilbake. Var ikke oransje eller noe. Bare litt sommerbrun. Man bilr ikke sydenbrun av den kremen altså Man får heller ikke "gammel" hud...det er solarium og sol som gir deg rynker. Ikke en hudkrem:) Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg brukte den kremen hver dag i kanskje et år. Hadde kjempefin farge hele året, men ble til slutt "immun" mot effekten så jeg sluttet. Da jeg prøvde igjen senere fikk jeg samme fine fargen tilbake. Var ikke oransje eller noe. Bare litt sommerbrun. Man bilr ikke sydenbrun av den kremen altsåMan får heller ikke "gammel" hud...det er solarium og sol som gir deg rynker. Ikke en hudkrem:) hva mener du med immun mot effekten? hehe ja fargen gir deg en fresh farge, digger den kremen der:) var det forøvrig folk som så at du brukte krem, eller trodde de du var solarium brun? (er vel ikke nødvendig å bruke kremen på sommeren da)hehe Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Man burde være veldig nøye når man skal bruke den kremmen der Hvis du ikke smører over absolutt hele kroppen og hver eneste spot, får du flekker hvor du er hvit, mens resten er litt brunere. Og tar du for mye på en plass blir du orange.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Han mener vell at han ikke ble noe brun, etter å ha brukt det en stund. Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 noen som har prøvd nivea sin? vurderer å bytte, blir ikke like brun av dove som det jeg gjorde før..hvem gir best brun farge? og ikke oransje hehe Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 nivea eller dove?????? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Begge gir lik farge, men jeg foretrekker Nivea sin. Lukter bedre og lettere å smøre. Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 ok:) får du kjøpt den på hm? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Daglivarebutikker hvertfall. H&M veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 man blir heftig neger med nivea sin også? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Begge gir lik farge Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Har vært innom HM, coop prix og andre butikker, men finner bare dowe sin summerglove, hvor får man kjøpt nivea sin? Lenke til kommentar
webguri Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har mye erfaring med selvbruning og synes ofte at de fleste blir for mørke med en gang hvis man har litt lys hud, dove er veldig bra og lukter godt synes jeg Men sjekk denne hjemme siden der er blant annet dove testet ingvildsverden Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har mye erfaring med selvbruning og synes ofte at de fleste blir for mørke med en gang hvis man har litt lys hud, dove er veldig bra og lukter godt synes jeg Men sjekk denne hjemme siden der er blant annet dove testet ingvildsverden Du er klar over at denne tråden er over 1,5 år gammel? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har mye erfaring med selvbruning og synes ofte at de fleste blir for mørke med en gang hvis man har litt lys hud, dove er veldig bra og lukter godt synes jeg Men sjekk denne hjemme siden der er blant annet dove testet ingvildsverden herregud... idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå