Gå til innhold

dove summer glow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det "flasser" ikke av.

Det som skjer er at du tar den på deg, og er ganske brun dagen etter. Dagen etter det igjen er du fortsatt brun, men ikke like brun som dagen i forveien. Sånn fortsetter det. Brunfargen går av som helhet, ikke litt her og litt der. Du vil være brunere i ca tre dager etter bruk av Dove.

Det at den gir gradvis mer brunfarge er jo fordi at hvis du tar på selvbruning tre ganger på en kveld, så vil du selvfølgelig være brunere enn hvis du bare skulle brukt det èn.

Lenke til kommentar
ey, hvis man smører seg inn med den hver kveld, holder man brunfargen gjennom hele året da? slipper å ta solarium da, hehehe

 

Du vil merke at du ikke blir like brun når du bruker den etter en periode. Derfor bør du variere på hvilke selvbruningsmidler du bruker.

Du kan vel f.eks. veksle mellom solarium og selvbruningskrem?

 

PS. Du trenger ikke smøre deg HVER kveld. Da blir du for brun.

Lenke til kommentar

Jeg har til nå smørt meg hver dag, unntatt tre dager der jeg ikke smurte meg, da gikk nesten all fargen vekk, jeg føler at det er vanskelig å få fargen tilbake der jeg var rundt julaften, da var jeg ganske brun. Vil ikke ta for mye solarium heller, men litt i ny og ne kanskje..

Lenke til kommentar

Det er best å smøre seg kvelden i forveien, ca 30-60 minutter før du skal sove. Da får den litt mer tid til å virke. Jeg kan sette opp et "eksempel" for deg, også kan du prøve det å se om det fungerer:

 

Søndag, kveld

Tirsdag, kveld

Torsdag, kveld

(Evt. kvelden fredag hvis du skal ut eller liknende på lørdag)

 

Denne "doseringen" kan bli litt i meste laget for mange, men det høres ut som du vil ha en nokså kraftig brunfarge (som forøvrig kommer til å bli oransje ved overdreven bruk - en felle mange går i).

Endret av hansjqrg1
Lenke til kommentar
Det er best å smøre seg kvelden i forveien, ca 30-60 minutter før du skal sove. Da får den litt mer tid til å virke. Jeg kan sette opp et "eksempel" for deg, også kan du prøve det å se om det fungerer:

 

Søndag, kveld

Tirsdag, kveld

Torsdag, kveld

(Evt. kvelden fredag hvis du skal ut eller liknende på lørdag)

 

Denne "doseringen" kan bli litt i meste laget for mange, men det høres ut som du vil ha en nokså kraftig brunfarge (som forøvrig kommer til å bli oransje ved overdreven bruk - en felle mange går i).

ok takk:) skal prøve dette i en uke..ja, hehe, ble fort brun av kremen, fikk mye kommentarer om det, de trodde selvsagt det var solarium, men ble litt oransj etterhvert også

Endret av Ronaldo17
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...