Ronaldo17 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Kan man smøre seg inn på kvelden før leggetid, fagen går ikke av når man dusjer neste morgen? lurer også på om kremen gir kviser elr utbrudd i ansiktet.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Den inneholder litt selbruningskrem så fargen går ikke vekk i vask. Ang. kviser veit jeg ikke. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, du kan ta den på kvelden i forveien. Dette gir faktisk bedre brunfarge enn hvis du tar på på morgenen. Går ikke av når du dusjer. Nei, den gir ikke kviser o.l. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 tviler sterkt på at den fir kviser ettersom at det er "body lotion with a HINT of selftan" Burde jo være bra for huden ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Gir den egentlig noen effekt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Type brunkrem-aktig spør du meg. Litt sån Kristian Valen. Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 er du dum? som Ronaldo jo.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 I den prisklassen er Nivea sin Summer tan bodylotion mye bedre. Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Begynner fargen å flasse av etterhvert? står at den skal gi gradvis mer tæn..bruker den som regel i fjeset Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Nei, det "flasser" ikke av. Det som skjer er at du tar den på deg, og er ganske brun dagen etter. Dagen etter det igjen er du fortsatt brun, men ikke like brun som dagen i forveien. Sånn fortsetter det. Brunfargen går av som helhet, ikke litt her og litt der. Du vil være brunere i ca tre dager etter bruk av Dove. Det at den gir gradvis mer brunfarge er jo fordi at hvis du tar på selvbruning tre ganger på en kveld, så vil du selvfølgelig være brunere enn hvis du bare skulle brukt det èn. Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 ey, hvis man smører seg inn med den hver kveld, holder man brunfargen gjennom hele året da? slipper å ta solarium da, hehehe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Må kjøpe en del flasker, da. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 ey, hvis man smører seg inn med den hver kveld, holder man brunfargen gjennom hele året da? slipper å ta solarium da, hehehe Ja, men du får en mye finere brunfarge om du tar solarium Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 ey, hvis man smører seg inn med den hver kveld, holder man brunfargen gjennom hele året da? slipper å ta solarium da, hehehe Du vil merke at du ikke blir like brun når du bruker den etter en periode. Derfor bør du variere på hvilke selvbruningsmidler du bruker. Du kan vel f.eks. veksle mellom solarium og selvbruningskrem? PS. Du trenger ikke smøre deg HVER kveld. Da blir du for brun. Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har til nå smørt meg hver dag, unntatt tre dager der jeg ikke smurte meg, da gikk nesten all fargen vekk, jeg føler at det er vanskelig å få fargen tilbake der jeg var rundt julaften, da var jeg ganske brun. Vil ikke ta for mye solarium heller, men litt i ny og ne kanskje.. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det er best å smøre seg kvelden i forveien, ca 30-60 minutter før du skal sove. Da får den litt mer tid til å virke. Jeg kan sette opp et "eksempel" for deg, også kan du prøve det å se om det fungerer: Søndag, kveld Tirsdag, kveld Torsdag, kveld (Evt. kvelden fredag hvis du skal ut eller liknende på lørdag) Denne "doseringen" kan bli litt i meste laget for mange, men det høres ut som du vil ha en nokså kraftig brunfarge (som forøvrig kommer til å bli oransje ved overdreven bruk - en felle mange går i). Endret 5. januar 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 er du dum? som Ronaldo jo.. Håper ikke du var serriøs der, han prøvde bare å hjelpe. Ronaldo er dessuten en klyse Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det er best å smøre seg kvelden i forveien, ca 30-60 minutter før du skal sove. Da får den litt mer tid til å virke. Jeg kan sette opp et "eksempel" for deg, også kan du prøve det å se om det fungerer: Søndag, kveld Tirsdag, kveld Torsdag, kveld (Evt. kvelden fredag hvis du skal ut eller liknende på lørdag) Denne "doseringen" kan bli litt i meste laget for mange, men det høres ut som du vil ha en nokså kraftig brunfarge (som forøvrig kommer til å bli oransje ved overdreven bruk - en felle mange går i). ok takk:) skal prøve dette i en uke..ja, hehe, ble fort brun av kremen, fikk mye kommentarer om det, de trodde selvsagt det var solarium, men ble litt oransj etterhvert også Endret 7. januar 2009 av Ronaldo17 Lenke til kommentar
Ronaldo17 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Man får ikke "gammel" hud etter å bruke kremen?..tenker da på at du vil få hud som en eldre åring, enkelte påstander sier det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå