Lasseasdf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei, kunne noen fortalt meg 2 ting.. 1: Går det an å koble en minnepenn eller noe med en film til xboxen og legge filmen over på xbox og så spille av der senere? Evt. en annen måte å gjøre det på - for å ha den på harddisken liksom, ikke streame eller noe. Og må det være et spesielt film format? 2: Hvordan legger jeg et spill over på harddisken fra disken til spillet? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) 1: Nei, du kan ikke lagre videoer på selve harddisken til Xbox 360. 2: Gå til "Game Library" i dashbordet og trykk på spillet, velg installer til harddisk. # Edit: Glemte å fjerne quoten. Endret 19. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det går ann å koble til Xbox'en til PC'en med mediacenter Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 viss du kobler til minnepinnen med en film innpå, kan du se direkte fra den. kan vær det er en begrensing på størrelse, jeg vet ikke. jeg bruker minnepinnen min slik til å se klikk tv ol. Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 ok! takk folkens ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå