thomba14 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei Har et litt rart problem med å sette opp 2 skjermer... Bor for tiden 2 steder og har 3 skjermer. Flytter da den ene (26'Samsung) mellom stedene. de to andre skjermene som står hvert sitt sted er av typen Viewsonic Vx922 (19') Disse er da så og si identiske. Problemet er at det funker fint å ha Samsung skjermen og den ene Viewsonic'en det ene stedet. Men det andre stedet vil ikke Viewsonic skjermen fungere, dette så fort jeg kommer til innloggingen til windows. Altså den fungerer i biosen etc. Skjermen fungerer fint alene på en annen pc. Er det noen instillings muligheter som kan fungere? Har: Windows Vista (64) Ati 4780x2 Skjermkort Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gå inn i innstillingene for skjermkortet, og still inn på at du skal ha to skjermer, det er innstillingene i windows som er problemet her... Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Så instillingene i windows har forandret seg på turen fra det ene stedet til det andre? Altså: Det ene stedet fungerer det å ha 2 skjermer Det andre stedet fungerer det ikke å ha 2 skjermer Akkurat samme pc jeg tar med meg Den eneste forskjellen er skjerm nr 2 fra begge steder da disse to er viewsonic vx922 begge steder, men er IKKE samme skjerm. Den skjermen jeg bruker BEGGE steder er en Samsung 26' Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Oi! Trodde det var to forskjellige pcer jeg :S Nei, det hørtes rart ut! Prøv å sett ned oppløsninga der det ikke fungerer, kansje de ikke takler like høy oppløsning ? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) har prøvd det satt alt på lavest på den skjermen som ikke fungerer også begge Prøvd Klonet skjerm og strukket skjerm ingen ting fungerer Den skjermen som ikke fungerer, fungerer da helt fint på en annen pc jeg har og den fungerer helt fint til jeg kommer til det skjermbildet hvor jeg skal logge inn Endret 19. desember 2008 av thomba14 Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Høres helt merkeligt ut :S Kan desverre ikke hjelpe noe mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå