CrawL Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei, hadde tenkt en liten oppdayering med nytt hovedkort i dataen min. Men tingen er at jeg har 2 IDE hardisker, men problemet er at jeg ikke finner et hovedkort som har det. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Takk for bidrag Mvh CrawL Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du trenger bare en IDE-port for to disker. Tror ikke du finner hovedkort uten det. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du trenger bare en IDE-port for to disker.Tror ikke du finner hovedkort uten det. trenger også dvd brenner, så han har en port for lite. Enten kjøpe en sata dvd brenner, kjøpe et IDE ekspansjons kort eller sette en av diskene i en eksten usb boks. Alle løsningene koster 2-300 kr. Lenke til kommentar
CrawL Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Du trenger bare en IDE-port for to disker.Tror ikke du finner hovedkort uten det. trenger også dvd brenner, så han har en port for lite. Enten kjøpe en sata dvd brenner, kjøpe et IDE ekspansjons kort eller sette en av diskene i en eksten usb boks. Alle løsningene koster 2-300 kr. Sata DVD brenner har jeg, så det er bare til 2 disker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå