mcgroven Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Riddick er tilbake, råere og tøffere enn noensinne. Les mer Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg gleder meg helt SYKT til dette spillet, simpelten elsket det første både grafikk/lyd og ikke minst historiemessig Musikken var også helt perfekt spør du meg, akkurat slik som spillmusikk skal være Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Flott preview, og forhåpentligvis et gromspill når det kommer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det første spelet var ei positiv overrasking. Ut frå sniktitten ser det ut til at vi kan få eit verdig gjensyn med denne nyutgjevinga. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jøss... har ikke hørt om dette før, men alltid ønsket det etter at jeg spilte Escape from Butcher Bay. Vannvittig bra spill som jeg er overrasket ikke fikk massiv oppmerksomhet. Knall grafikk og knall historie og varierende spill. Gleder meg... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bra artikkel Fikk virkelig lyst på dette nå. 10 timer med ekstramateriale er en veldig positiv overraskelse! EFBB er fortsatt et av de beste spillene jeg har vært igjennom, så gleder meg til å spille igjennom en gang til med dagens standarder. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blir kjøp det her ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vsste ikke det kom en nyversjon, installerte faktisk orginalen for en uke siden for å prøve det, men nå er det kanskje greit å vente til denne kommer. AtW Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gleder meg som et barn. Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 "Du får så mye mer enn en ny versjon av Espace from Butchers Bay med Starbreezes siste prosjekt." liten skriveleif der Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg er et barn og jeg gleder meg:D På det ene bildet står det "Får antihelt bruker miljøet rundt seg for alt det er verdt.", skal det ikke være: "Vår antihelt bruker miljøet rundt seg for alt det er verdt."? Endret 21. desember 2008 av ttt Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ahh digg musikk Alle andre spill har nok å lære seg fra dette! Bare red alert serien og dette som har bra musikk :/ Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Likte traileren Mye filmpreg, men det virker meget gjennomført. Tror jeg absolutt kan kaste vekk en slant på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg