fy_pokkers Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=54852 <--vi liker at Halle Berry skal ha chickfight med 19 jenter i en dusj mens alle er nakne, ikkesant?? "..Nakenscenen utspiller seg når Halles rollefigur og 19 andre pasienter begynner å slåss i dusjen.." <-- jaaaaadaaa! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Puppene var jo fine i Swordfish hvertfall Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 og ikke minst monster`s ball Lenke til kommentar
corcky Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 joda.. blir knll det. :smile: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 JAH!! den filmen skal jeg se! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 JAH!! den filmen skal jeg se! tror de har ledig rolle der fortsatt Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Filmen blir sikkert bra den, men med Halle Berry sine ( . ) ( . ) blir den nok enda bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vel...dama er sexy det er ikke det, meneh... Virker litt media kåt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hun er digg men det finnes diggere! ( . Y . ) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Enig med deg SnowDog! Men hu er noe å se på iallefall! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vel...dama er sexy det er ikke det, meneh... Virker litt media kåt... Hvem bryr seg om det??????????????????? Det er jo ikke mediakåtheten du pøker!!!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vell henne er fin ,men det finnes finere damer. Selve kroppen på den dama er ikke akkurat noe du ikke legge merke til ,men selve trynet på den dama er ikke allverden. Det virker som den "Halle Berry har kantet ansikt" posten min har gått tapt da det gikk tapt 5k poster for en tid tilbake. Vell der ser du trynet hennes er skikkelig kantet. Alle sa det var manipulert ,men det var det ikke.. (takker phunkee som støttet meg og overbeviste noen av personene til at det ikke var manipulert) Og nå som de fleste har filmen på XviddivxSvcd (007- DIe annother day) så er det scenen hvor henne kommer opp av vannet mens Bond står og venter tilbyr henne det han drikker. Sjekk ansiktet hennes da! Helt sjukt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå