Kommunisten Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hallo! Det har seg slik at jeg først skulket unna mattetentamen, for så å finne ut at oppsamlingsdagen var dagen etter en stor russekro. Jeg hadde tenkt å ta oppsamlingen, men forsov meg/var dårlig, og nå er det juleferie. Har jeg da noen som helst rettigheter til å få ta den på ny, eller må jeg pent akkseptere stryk? På forhånd takk! Endret 19. desember 2008 av Kongsgaard Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 tror du har et problem når det gjelder den karakteren der ja. En skulk og en prioritering av russekro tror jeg nok ikke får læreren til å anstrenge seg altfor mye. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) I utgangspunket, så skal du møte på prøven - det at dere har oppsamling er kun av lærerens/skolens godvilje. Når du heller ikke møter på denne, stiller du ikke spesielt sterkt. ^^ Uansett, julekarakteren er vel ikke endelig, dvs. at det er karakteren til sommeren som gjelder? Litt usikker hvordan dette er i Kunnskapsløftet, siden jeg selv gikk den gamle reformen. Endret 19. desember 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Du får ikke stryk. Du kommer antagelig til å få IV, dvs ikke vurdert. Dette er hovedsakelig verre en 1. Siden da har du vert på prøvene men strøket. IV betyr at man ikke har stillt engang på vurderingssituasjonene. Siden dette er til jul, tror jeg nok du får fortsette i faget videre. Bare husk på å få bestått så går det greit. Endret 20. desember 2008 av eddielie30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå