tvangsgreie Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Regner med du har informert evt. andre ansatte i firmaet som har betalt telefon om hva de kan vente seg når de en eller annen gang skal slutte? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Og ta kontakt med vg/dagbladet. Mail dem en lenke hit samt forklar situasjonen. Ingenting er så herlig som media. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Helt enig. VG har ikke bedre ting å skrive om, det er ihvertfall sikkert. Jeg hadde personlig anmeldt både gammel arbeidsgiver og Telenor. Begge har sannsynligvis begått et lovbrudd i saken, uansett hvor "grått" regelverket sies å være. Det er for synd å se sånne saker bli borte bare fordi de er større og tror de kan kjøre over deg. Å sende en direkte klage på Telenor i denne saken til Post og Teletilsynet, burde du også gjøre. (I fall det du har gjort nå bare er å be om råd.) Vær sikker på at du ikke har underskrevet på noe som har gitt arbeidsgiver nummeret ditt da. 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ikke gi deg. Si til bedriften at får du ikke nummeret ditt tilbake, tar du opp saken i media, som vil gi bedriften et dårlig rykte. Får jeg vite hvilken bedrift det er? Er iallefall ikke noen jeg vil jobbe for i framtida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå