Gå til innhold

Fotokonkurranse v.6 Runde 6: Mønster

RambaZamba

Fotokonkurranse v.6 Runde 6: Mønster  

61 stemmer

1. 1. .

• "Handlingsmønster"
      3
    • "himmel"
      3
    • "Julens spekeskinke er servert"
      2
    • "Julestjerner"
      3
    • "Nr 1"
      9
    • "Når nettene blir lange..."
      11
    • "Slitt ut"
      6
    • "Vintermønster"
      18
    • "Yetis julebesøk"
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da foreslår jeg at pollen blir utvidet en dag siden den ikke kom opp i går.

Det er en god ide.

Vi bør også vurdere om vi bør arrangere konkurransene litt anderledes. Vi har erfart det siste året at det er vanskelig for for nykommere å få arrangert en runde på fotokonken uten trøbbel (særlig de som er nye på forumet her).

Jeg tenker å komme med en tråd der jeg kommer med noen innspill om dette.

Tom

Lenke til kommentar

Det er en god ide.

Vi bør også vurdere om vi bør arrangere konkurransene litt anderledes. Vi har erfart det siste året at det er vanskelig for for nykommere å få arrangert en runde på fotokonken uten trøbbel (særlig de som er nye på forumet her).

Tom

Og jeg kommer til å vurdere å kommentere i den tråden .

Lenke til kommentar

Det er en god ide.

Tom

Ja, hadde ikke vært så dumt å lage en liten guide på dette. Hva gjelder opplasting av bilder. Utenom det, burde det være noenlunde plankekjøring. Men virker ikke som han har spurt hvordan han skulle gjøre det heller. Når jeg arrangerte første gang, spurte jeg jo i hvertfall hvordan det skulle gjøres. Og det gikk fint.

Men arrangører må helt klart bli flinkere til å melde fra til Akam om nytt tema. Der har en del nye vært litt sløve. Rart at folk som er nye, ikke leser reglene.

Lenke til kommentar
Ja, hadde ikke vært så dumt å lage en liten guide på dette. Hva gjelder opplasting av bilder. Utenom det, burde det være noenlunde plankekjøring. Men virker ikke som han har spurt hvordan han skulle gjøre det heller. Når jeg arrangerte første gang, spurte jeg jo i hvertfall hvordan det skulle gjøres. Og det gikk fint.

Men arrangører må helt klart bli flinkere til å melde fra til Akam om nytt tema. Der har en del nye vært litt sløve. Rart at folk som er nye, ikke leser reglene.

Arrangør har vært i kontakt med meg på PM og fått en del innspill; men jeg vet ikke om h*n er/har væt travelt opptatt med andre ting.

På en måte er det en fordel at det er en del ferske innom - Det betyr at konkurransen ikke er kun for en indre krets.

Tom

Lenke til kommentar

Fordi jeg begynte å lenke til dem fordi jeg ville ha lenkene inn i avstemmingen, ved å ta lenkene allerede der ville det bli lettere for meg når det hele skulle inn i avstemmingen. Men mens jeg var opptatt med andre ting hadde ttt plutselig fullført jobben uten lenkene. Kan ikke putte dem inn nå, for om andre stemmer i mellomtiden kan en risikere at noen stemmer forsvinner. Men det går vel greit uantsett ;)

Lenke til kommentar
Jeg er enig at avstemmningsfrist burde utvides om en dag. Jeg kan endre fristen på første post her i forum. Men hvordan melder man det til moderator, slik at pol stopper og gi en resultat på fredagen?

Det holder å endre førsteposten. Pollen stopper aldri så du må notere deg stemmene nøyaktig kl. 21:00 (på fredag).

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...