Grotlo_94 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hei. Eg trenger hjelp med min PS3. Den vil ikkje lese spill... Det som skjedde at eg spilte et spill, og det loadet, men begynte å klikke. Eg hørte ein gjentagende lyd, og skjønte at maskinen klikket. Eg hadde ikkje noko anna valg enn å ta av maskinen. Etter eg tok det på igjen sto det at det ikkje var eit spill inni, sjølv om eg vet det var det. Eg tok det inn og ut, men ingenting skjedde. Eg trenger hjelp, er det nokon som har opplevd samme problem, og klart å fikse det. Ville vært veldig glad om nokon sender eit svar før jul, for eg ønsker meg sjølv gode PS3 spill som eg gjerne vil spille. (Hvis eg får det da...) Endret 19. desember 2008 av ttt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvis det er noe galt med selve PS3-en, noe det ser ut til at det er, så vil garantien dekke dette. Du kan allikvel prøve å resete PS3-en ved å holde inne PÅ-knappen i 5 sekunder når du skal slå den på. Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Hei. Eg trenger hjelp med min PS3. Den vil ikkje lese spill... Det som skjedde at eg spilte et spill, og det loadet, men begynte å klikke. Eg hørte ein gjentagende lyd, og skjønte at maskinen klikket. Eg hadde ikkje noko anna valg enn å ta av maskinen. Etter eg tok det på igjen sto det at det ikkje var eit spill inni, sjølv om eg vet det var det. Eg tok det inn og ut, men ingenting skjedde. Eg trenger hjelp, er det nokon som har opplevd samme problem, og klart å fikse det. Ville vært veldig glad om nokon sender eit svar før jul, for eg ønsker meg sjølv gode PS3 spill som eg gjerne vil spille. (Hvis eg får det da...) Hjelper ikkje å resete PS3-en... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Ta ut strømkontakten til PS3 maskinen, hold power knappen inne i 5sec. Plugg tilbake strømkontakten og se om det hjelper. Endret 19. desember 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Drevet er gåent.... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Funker DVD-er? Hvis de funker mens Blu-ray-platene ikke funker, er det Blu-ray-leseren som har pensjonert seg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Funker DVD-er? Hvis de funker mens Blu-ray-platene ikke funker, er det Blu-ray-leseren som har pensjonert seg. Nå er det vel bare en leser i Ps3 En kombileser sådan. Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Skjedde det samme med min. Hadde hatt min i litt over et halvt år, også plutselig ville den ikke lese cd'er. Leste litt rundt på den tiden, men du kan prøve blåse med høytrykksluft inn i maskinen. Hvis det ikke funker, tar du den bare med til der du kjøpte den og forklarer hva som er feil;) Jeg fikk en splitter ny ps3 etter rundt 1 månede med venting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 men du kan prøve blåse med høytrykksluft inn i maskinen. Hvis det ikke funker, tar du den bare med til der du kjøpte den og forklarer hva som er feil;) Ville eg aldri funnet på med min maskin...men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå