Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Tenkte jeg skulle skaffe en blitz til min EOS1000D, og har kikket litt rundt. En som ser bra ut, til en grei pris, er Nissin DI466 (modell for Canon). Kan ikke finne noen tester eller brukererfaringer med lett Googling. Er det noen som har erfaringer med eller synspunkter på denne? Edit: Eksempel: http://www.digitalrev.com/en/nissin-di466-...dlite-4279.html Endret 19. desember 2008 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er ikke mange dager siden en annen spurte om det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Dette gjelder en annen modell av samme merket, 466 mot 622. Selvsagt interessant med erfaringer med merket generelt, men jeg lurte mest på denne modellen spesifikt. Hvilke andre alternativer finnes ev. i samme prisklasse (ca 1000), og som støtter husets TTL? Edit: Jeg så på den i butikken på torsdag, den virker kompakt og fin, og ga ikke dårlig inntrykk. Den zoomer automatisk for å tilpasse seg optikkens innstilling, har ikkebygget diffuser, og kan brukes som slaveblitz. Endret 19. desember 2008 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå