Killer_DT Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det er sikkert mange her som har ringt til Tiscali kundeservice i sin tid og jeg vil gjerne dele mine opplevelser med dem. Det er spesielt tiden man sitter i telefonkø som er problemet. Første gangen jeg ringte satt jeg 28min i kø, andre gangen: 32min og idag satt jeg pikemed i 39min kø! Jeg spurte karen på andre siden hvor mangen dem var som satt og svare telefonen. Kan noen gjette det? (Jeg sier det imorgen) Til dere moderatorer, dere kan gjerne lage en poll om hvor mange folk tror det er som sitter hos tiscali kundeservice og svarer på telefon. Safe to say er at jeg har klikket ihvertfall. Jeg eier ikke begrensninger eller resperkt for livet til andre mennesker og dyr lengre. (trakka på en due her om dagen i Byn(bergen)) Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sitter det noen på kundeservice da? Trodde det bare var en som stakk innom en gang i blandt når dem selv hadde lyst. For å tippe da....2 stk. Jeg har så problemer med å få sakt opp abonnementet Maxisurfer at jeg denne gangen er nødt til å gå via Forbrukerrådet. Jeg har sendt 2 brev ringt flere ganger, men ingen ting hjelper. Selv om Tiscali leverer billigere bredbånd enn Bluecom valgte jeg Bluecom etter alt "trælet" jeg har erfart med Tiscali. Betaler med glede mer for å ha litt kundeservice. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Sitter det noen på kundeservice da? Trodde det bare var en som stakk innom en gang i blandt når dem selv hadde lyst. For å tippe da....2 stk. Jeg har så problemer med å få sakt opp abonnementet Maxisurfer at jeg denne gangen er nødt til å gå via Forbrukerrådet. Jeg har sendt 2 brev ringt flere ganger, men ingen ting hjelper. Selv om Tiscali leverer billigere bredbånd enn Bluecom valgte jeg Bluecom etter alt "trælet" jeg har erfart med Tiscali. Betaler med glede mer for å ha litt kundeservice. Jeg spurte han karen jeg kom frem til og han sa 21stk personer!!!! helt uffatelig Og jeg angrer litt på at jeg tok tiscali når jeg ser på kundeservicen deres! Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hvis det virkelig stemmer at dem har 21 personer på support, da sier det seg selv at dem har mye problemer med produktene dem leverer. Dem bør håndtere fra 50-100 kunder i timen med det antallet ansatte på supporten. La oss si 300 om dagen for å ikke ta i det vil si at dem rekker over alle sine norske kunder i løpet av noen uker.........åååå hvor glad jeg er for at jeg ikke valgte Tiscali til bredbånd. Men jeg tror ikke han fyren fra Tiscali snakker sant. Jeg misliker Tiscali mer enn Telenor faktisk. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hadde et fakturaspørsmål til Tiscali forrige dagen - de svarte etter ca. 15 sek. - ramla av stolen, eller mista tastaturet ( husker ikke helt ), men sånt er ikke bra for hjertet :-? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har selv opplevd å få svar etter 15 sek hos tiscali, men det var EN gang. Det vanlige er vel ca 30min Men nå venter jeg bare til klokken blir 10:00 slik at jeg kan ringe å si opp mitt adsl-abbo hos tiscali Lite gøy med bindingstid... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hadde et fakturaspørsmål til Tiscali forrige dagen - de svarte etter ca. 15 sek. - ramla av stolen, eller mista tastaturet ( husker ikke helt ), men sånt er ikke bra for hjertet :-? Det er det som er så rart med Tiscali kundeservice. Jeg blir aldri klok på dem. Noen ganger kan du maile til du blir blå, mens andre ganger er de der på rappen. De er jo fortsatt litt grønne i gemet, så de har vel ikke fått etablert et altfor profft K.S. system ennå. Men jeg tror ikke det er hensikten deres å være vanskelige, det er bare at de ikke helt skjønner hva som er problemet, kommunikasjonsvikt innad( det vet jeg) og. lign. Det kan se ut som noe har skjedd i det siste, for i går fikk jeg endelig mail om at man kan oppgradere til de nye prisene: "Få mer fart for pengene! - oppgrader ditt ADSL abonnement i dag! I februar lanserte Tiscali nye ADSL produkter der vi reduserte prisene med opptil 30%. Dersom du bestilte ADSL før dette tidspunktet, har du nå sjansen til å oppgradere til de nye produktene. For bare noen få kroner ekstra i måneden, kan du surfe med høyere hastigheter. Har du i dag ADSL Tempo (384/128 kbps) kan du for eksempel oppgradere til ADSL Xtra (704/128 kbps) og bare betale 24,- ekstra i måneden! Ønsker du å oppgradere? Gå inn her. Det koster ikke noe å gjøre selve oppgraderingen, men du binder deg til nye 12 måneder. Når du har registrert endring av produktet får du informasjon om når det vil tre i kraft. Det blir også sendt en bekreftelse på e-post. [/color] Oppringt Internett abonement? Har du et av våre oppringt Internett abonnementer, og ønsker å bytte til et som passer deg og ditt bruk bedre, kan du gjøre det her. Når du har registrert endring av produktet får du informasjon om når det vil tre i kraft. Det blir også sendt en bekreftelse på e-post. Med vennlig hilsen, Tiscali AS " Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 "]Har selv opplevd å få svar etter 15 sek hos tiscali, men det var EN gang. Det vanlige er vel ca 30min Men nå venter jeg bare til klokken blir 10:00 slik at jeg kan ringe å si opp mitt adsl-abbo hos tiscali Lite gøy med bindingstid... Kunne vært interessant å høre hva de sier. Og la oss gjerne få høre fra andre også som har fått kontakt med noen hos Tiscali, hva de svarer på spørsmål rundt kundeservice og forskjellig sånt. For jeg holder altså på å vurdere om jeg skal fornye aboet eller ikke. Hadde det ikke vært for tullet alltid med kundesevice, hadde jeg ikke nølt et sekund, for teknisk sett virker det jo bra. Mest sannsynlig blir jeg der, for jeg tror kundeservicen vil bedre seg jeg. Det er de vel nesten nødt til. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg går på skole med en som jobber på kundeservicen der, og får høre mange morsomme historier...hehe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg går på skole med en som jobber på kundeservicen der, og får høre mange morsomme historier...hehe Hmmm. Intressant. Kan vi ikke få noen eksempler? Hadde vært ( seriøst)interessant å høre litt om hva de som jobber der sier :smile: Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hvis det ikke er "akutt", så er det ofte lettere å få svar rett før stengetid. Det i hvert fall min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå