Craftweed Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei jeg har en Citroen Zx 1997 modell. i det siste har vifta i varmeapparatet sluttet å virke... dvs Av og til virker den å av og til slutter den å virke har sjekka sikringer men rele er jeg litt usikker på hvordan jeg skal måle for å eventuelt se om det er gåent så om noen har eventuelle tegninger på måling av releer de kan linke hadde det vært god hjelp. varme er det nokk av, bare vifta som ikke vill gå. den funker å snurrer lett når den virker. Noen som har hatt samme problem på denne typen bil, eller vet hva som er feil? Takker for svar:> Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det en enkel vifte er det jo bare og måle om det kommer spenning frem til den. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 For å måle på releet så må du først finne det og så ha et multimeter. Så sjekker du utgangene og ser om det går strøm igjennom på de forskjellige utgangene. Klarer du såpass, ville jeg heller gått direkte til viftemotoren og sjekket om det kommer strøm fram til den som nevnt over Gjør det ikke det, så måler du neste ting osv. Sjekk alt av sikringer Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har den samme bilen og har det samme problemet. Hvordan løste du det? Var det en sikring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå