b0rre Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Acer Aspire 5920G 2gb DDR2 Ram 250gb hdd Nvidia GF8600m GS 256mb --- Har fått problemer med at maskina har begynt å generere artifacts på skrivebordet selv ved idle tilstand. Er det flere som har dette problemet? Har også div grafikkfeil når jeg ser film eller surfer litt. Skjermen deler seg med en slags delelinje helt til jeg får scrolla litt. Når jeg ser film blir det grønne,røde og blå litt større prikker på skjermen. En annen ting: Når jeg sletter nvidia driveren fra maskina slik at ingen gfx driver kjører så er skjermbildet helt fint. Så fort jeg legger inn drivere igjen blir det samme styret. Jeg får beskjed om at skjermdriveren er sluttet å fungere og har blitt erstattet av en slik kontroll-sak i Vista 32bit. - Tyder på at det er noe feil et sted som gjør at skjermkortet ikke vil fungere som det skal med driverene:( Dette er en maskin som ikke har vært noe særlig brukt siden den ble kjøpt i mai 2008, så det er fortsatt garanti på pc'n. Er dette en garantisak? Eller kan det være softwarefeil? Takker for alle gode tips og svar;) God Jul! Endret 19. desember 2008 av b0rre Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 prøv siste driver www.laptopvideo2go.com 1)last ned siste driver og pakk ut 2)last også ned modded inf, og dra inn i den mappa du pakket ut Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Kjører denne nå: http://laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=22334 Har ikke blitt noe bedre..=\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå