Gå til innhold

Aspire 5930G - problemer på cs...

exellent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hadde det samme problemet på min pc. problemet var faktisk nettet mitt. hadde nettopp flyttet , og kjøpte bærbar gaming pc til 17 k , og skjønte ikke bæret av hvorfor CSS ikke kjørte.. så jeg oppgraderte nettet. og VIPS.. Men dette kan også oppstå hvis du ikke bruker kabel , men heller bruker trådløst. prøv å kjør kablet. hvis ikke det fungerer , kan du jo muligens dra bort til en kompis/familie å se hvordan 1.6 kjrer der

Lenke til kommentar
Når jeg spiller cs på denne pcen, så er fps på 100 nesten hele tiden. Men noen ganger lagger det i ca 5 sekunder, det er på en måte umulig å spille da. Den streken på netgraph går da opp og ned, men fps holder på 100... Hva er problemet?

tror du viskelig at fps er PCen sin feil!?

såklart er det nettet ditt som suger kuk ;O

Lenke til kommentar
Når jeg spiller cs på denne pcen, så er fps på 100 nesten hele tiden. Men noen ganger lagger det i ca 5 sekunder, det er på en måte umulig å spille da. Den streken på netgraph går da opp og ned, men fps holder på 100... Hva er problemet?

tror du viskelig at fps er PCen sin feil!?

såklart er det nettet ditt som suger kuk ;O

Har 10 mbit nett da...

Lenke til kommentar
Ja, hadde det samme problemet på min pc. problemet var faktisk nettet mitt. hadde nettopp flyttet , og kjøpte bærbar gaming pc til 17 k , og skjønte ikke bæret av hvorfor CSS ikke kjørte.. så jeg oppgraderte nettet. og VIPS.. Men dette kan også oppstå hvis du ikke bruker kabel , men heller bruker trådløst. prøv å kjør kablet. hvis ikke det fungerer , kan du jo muligens dra bort til en kompis/familie å se hvordan 1.6 kjrer der

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...