jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei! Jeg har laget en podcaster med GarageBand som jeg er ganske fornøyd med. Jeg vil gjerne publisere den til iYunes Store så andre kan laste den ned og abbonere via iTunes Store (ikke via iWeb), men hvordan gjør man det? Gjør man det i iTunes eller Garageband eller... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Share-menyen har bare mulighet å sende Podcast til iWeb, så du må gjøre det via iTunes. Har hørt at en også kan måtte laste opp et par-tre episoder før en kommer frem som listet i iTunes. Vil anbefale deg å spre den gjennom andre veier også om det er noe du vil satse på. Blogg-samfunn fungerer ofte som greie miljø å spre slike ting i. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ITavisen freecast Her får du gratis hosting av podcastene, og tror ikke det skal så mye til å få det på iTunes når du først har det klart her. Lykke til med podcastingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå