newcom Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har nylig formatert min Dell Dimension 9150, men lyd driveren er ikke tilstede. Jeg har funnet drivere til skjerm og diverse andre ting til pcn, men mangler fortsatt lyd driveren. Har gått gjennom dell support sine sider og lett etter lyd driver, men ingen av de 3 som står oppført på Dimension 9150 funker på min. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få lyd på pcn igjen? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 kansje du finner ut hvem fabrikat det er på lydkortet og finner det på dems hjemmeside Lenke til kommentar
newcom Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 INTEGRATED SOUND BLASTER AUDIGY ADVANCED er sannsynligvis den driveren pcn har? Jeg har googlet akkurat dét og fant en fil, men den funket ikke... Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 kan sikkert være det men da er det creative som har drivere til den vil jeg tro. men sjekk på enhets behandling hva det står der for å sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå