wil Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 sånn som jeg forstod det så skulle iso filene til Red Hat 9.0 offisielt slippes den 7 april, på de fleste FTP serverne tilogmed, men finner de ikke noen plass, noen steder som de har offisielt blitt slutt, de skulle jo kommet i går. merkelig. kjører Red Hat 8.0 nå, men skulle gjerne hatt 9.0 i stede for, vet det ikke er så stor forskjell, men jeg liker den best liksom. siden at Mandrake 9.1 bare krasja på min maskin. noen som vet om noen steder som jeg finner ISO filene på da? håper det. det er virkelig gøy å gå på nett med linux, eneste som jeg synes er litt dumt er fontene på nette i linux, noen tips der også? nettleseren jeg kjører er selvfølgelig Opera. Håper på mange svar. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Redhat 9 ligger på sunsite.uio.no Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 http://bitconjurer.org/BitTorrent/ Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 kommer ikke inn på ftp.sunsite.uio.no jeg, det kommer bare at siden kan ikke vises. hvorfor gjør den det da? finner den ikke noen andre plasser faktisk, rart den ikke skal ligge på flere siden da. noen flere forslag? kunne tenkt meg å hatt den så fort som mulig egentlig. den har heller ikke kommet på noen web sider enda heller. eller? Håper på mange svar Lenke til kommentar
alexf Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg er snart ferdig med å laste ned alle 3 fra ftp://ftp.uninett.no Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 fant siden jeg også. jippi Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå