Instict Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Eksistere det GH:WT drumkit? Har ikke lyst å kjøpe hele pakken, da jeg har gh:wt og nok gitarer. Har kikket litt på butikken, men virke som man enten må kjøpe hele pakka, eller kun spillet. Så finnest dette? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Eksistere det GH:WT drumkit? Har ikke lyst å kjøpe hele pakken, da jeg har gh:wt og nok gitarer. Har kikket litt på butikken, men virke som man enten må kjøpe hele pakka, eller kun spillet. Så finnest dette? Tror jeg leste et sted at trommene skulle selges separat fra 2009 Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei Tom Beklager, men vi har ikke tillatelse til å splitte bundelen. De vil komme for salg i løse deler til neste år. Foreløpig oppgitt dato oppgitt av leverandøren er 1. Kvartal 2009. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no Crap. Er bare en eneste en på finn.no, og han svarer ikke (XBOX 360) Er også en på zett.no (du må søke etter guitar hero 4), men han svarer heller ikke. (X360) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan jo kanskje kjøpe hele pakken, og selge gitar og mic? Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan jo kanskje kjøpe hele pakken, og selge gitar og mic? Litt risky, og man kaster bort mange penger pga man må selge for billigere enn man kjøpte. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan jo kanskje kjøpe hele pakken, og selge gitar og mic? Litt risky, og man kaster bort mange penger pga man må selge for billigere enn man kjøpte. Får man en pakke som kun inneholder instrumenter? De jeg har sett koster jo rundt 2tusen med alt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan jo kanskje kjøpe hele pakken, og selge gitar og mic? Litt risky, og man kaster bort mange penger pga man må selge for billigere enn man kjøpte. Får man en pakke som kun inneholder instrumenter? De jeg har sett koster jo rundt 2tusen med alt. Foreløpig er det vel kun 2 pakker en kan kjøpe. En pakke med gitar og spillet for 800 ellernoe, og en pakke med alt for 1899,-. Du kan jo selvfølgelig kjøpe spillet separat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå