NilsNeiNils Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er en romantiker (tror jeg dem kaller det) når det kommer til røyking. Kun tobakk, ikke noe hasj eller hva annet godt man kan finne på å røyke. Jeg røyker igrunn ganske sjeldent, men når jeg røyker liker jeg å gjøre litt ut av det. Rullings og sigaretter er jeg "gått lei av", det er ikke noe gøy lenger, jeg røker bare fordi det er nytt og interessant Jeg liker å lage "røykutstyret" selv, så nå har jeg prøvd å lage forskjellige piper (uten noen spesiell form for suksess), vannbong, cola-bong, waterfall og bøtta. Og en jeg så på YouTube, den hadde ikke noe navn så jeg døpte den "røret". Det må være den teiteste og mest mislykkede røykmetoden jeg har prøvd, den går ut på å ta et så langt rør eller slange som mulig (minst to meter sa han) og stappe aluminiumsfolie i den ene enden, stikke hull og stappe inn litt tobakk/hasj/whatever. Så tenner du og suger i den andre enden. Men, til poenget: Er det noen andre metoder jeg kan prøve? Hvis du (mod/admin/whatever) ikke sletter denne tråden er du tøffere enn Dodecha på nFF. (Ikke noe vondt om han asså, men han slettet tråden min ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 1: finn en halvlitersflaske, en penn og en pipenøkkel 2: Ta ut innmaten av pennen så du bare har et hult rør. 3: Monter pipnøkkelen på toppen av pennen og fest med elektrikertape e.l. 4: Ta en rist fra krana på badet. 5: Sett rista i pipenøkkelen. 6: Smelt et hull i flaska. Ca 1/3 fra bunnen. 7: Stikk penn/pipenøkkel ned i hullet. Sørg for at hullet bare akkurat er stort nok. Tett med tape om det blir for stort. 8: Putt tobakk i pipenøkkelen 9: Fyll litt vann i flaska 10: Nyt din tobakk (uten tilsetninger) på din selvlagde vannpipe. Lenke til kommentar
NilsNeiNils Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Skal teste det Hittil har jeg bare lagd vannpipene mine (ja, jeg bruker de bare èn gang) av syltetøyglass. Kan jo skrive hvordan jeg gjør det: 1) Lag et lite hull i lokket, putt et sugerør nedi og teip igjen slik at det blir lufttett. 2) Lag et større hull som du putter litt av en hageslange i. Røret/hageslangen skal nesten helt ned til bunnen av glasset. Teip igjen. 3) Stapp litt aluminiumsfolie nedi hageslangen og pakk det som blir igjen på toppen godt igjen. Teip her også. 4) Stikk noen hull i aluminiumsfolien med en nål. 5) Fyll vann i glasset. 6) Putt whatever du vil røyke i hagelsangen og fyr opp! Ja, jeg VET jeg suger til å skrive guider Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ikke røyker her: Men hvis man bruker vannbong fjerner man da den sviende smerten når man røyker? Lenke til kommentar
NilsNeiNils Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Noen mener det. Jeg merker egentlig ikke så stor forskjell, vil kanskje si at det er best med vannbong. Føler på en måte at røyken er "mildere", men selvfølgelig kan det jo bare være huet mitt som fucker med meg Etter du har røykt en liten, liten stund forsvinner svien Iallefall slik med meg Lenke til kommentar
NilsNeiNils Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 BUMP Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 http://www.weedfarmer.com/joint_rolling/cr.../crossroads.htm http://www.weedfarmer.com/joint_rolling/tu...tulip-joint.htm http://www.weedfarmer.com/joint_rolling/wi...ll/windmill.htm Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Koster ikke så mye for en vannpipe hvis du bestiller på nettet, har selv sett noen fine og rimelig store til rundt 500 kroner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er en egen følelse å røyke på eget utstyr. Uansett kost. Lenke til kommentar
NilsNeiNils Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Koster ikke så mye for en vannpipe hvis du bestiller på nettet, har selv sett noen fine og rimelig store til rundt 500 kroner. Men de har jeg ikke laga selv Det er en egen følelse å røyke på eget utstyr. Uansett kost. Jepp, hehe Lenke til kommentar
asmuld Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Last ned "Joint The Joint Rollers handbook"! ^^ Mange stilige måter å røyke tobakk på der =) Her har du en grei torrent: http://www.onlytorrents.com/torrent/the-jo...d2c924160174fa4 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Ikke røyker her: Men hvis man bruker vannbong fjerner man da den sviende smerten når man røyker? Vannet vil både kjøle ned og rense røyken, ergo røyk med lavere temperatur og noe mindre tjære. Hvis du ikke er vant med røyk i lungene vil det uansett ikke være en god opplevelse, men vannbong kan gjøre det litt lettere. Jeg vil anbefale vaporizer til alle og enhver. Istedenfor å brenne tobakken, blir den varmet opp. Man trekker dermed kun ned tobakkdamp, ikke tobakkrøyk. Det gjør røykeopplevelsen mye bedre, for ikke å nevne at skadevirkningene er langt, langt lavere. Når det kommer til hjemmelaget røykeutstyr ser det ut til at du har prøvd ut de fleste vanlige teknikkene. Det er mye forskjellige morsomme rullemetoder, prøv for eksempel ut lenkene WD40 kom med. Ellers synes jeg det kjekkeste er en liten metallpipe man kan kjøpe på f. eks. Hemp House eller Scorpius. Som en god toer kommer maispipe som loom i en flaskebong. Hmm... Waterfall og bøtta? Du er glad i nikotinsjokk altså? Endret 22. desember 2008 av Dahl Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ikke røyker her: Men hvis man bruker vannbong fjerner man da den sviende smerten når man røyker? Nei. Ikke i stor grad da røyken blir mye tykkere. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Den der tulip-jointen som Wd40 linker til er digg , det blir ekstremt sterkt etterhvert som man kommer innover i den Lagde den av og til før når jeg røyka (tobakk seff.) . Noen som kan linke til den vannpipe greia på nett btw? Endret 24. desember 2008 av frentix Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ja er litt heftig den, tror jeg rullet feil eller så er den bare dårlig designa for filteret mitt stakk ca 1 cm oppi tulipen, og det gjorde at det ble igjen en del mekk/tobakk nederst i tulipen :/ Lenke til kommentar
frentix Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Istedenfor å binde den fast med hyssing pleide jeg bare rive av "limrekka" på et rullepapir , fukte det , og lime det fast rundt. Og da legge selve tulip`en jevnt med filteret. Lenke til kommentar
NilsNeiNils Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Hmm... Waterfall og bøtta? Du er glad i nikotinsjokk altså? Waterfall (1,5l flaske) gikk helt greit, men ALDRI, ALDRI om jeg prøver bøtta igjen ass! Værste jeg har vært med på xD Lenke til kommentar
NilsNeiNils Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 BUMP, igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå